Autor Wiadomość
<  Moja Fumcia :) Remoncik
WFM_PL
PostWysłany: Wto Lis 03, 2009 9:25 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 92
Skąd: Żary Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: WFM 65r, Komarek, FSO 125p z 89r

Koniec zbliża się dużymi krokami, ale... ciągle jest coś do robienia i poprawiania, nawet nowych cześci... reszta relacji i zdjęć na:
http://www.wujkafrankamotor.yoyo.pl/viewtopic.php?t=6&start=0



Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
shlmatis
PostWysłany: Nie Gru 27, 2009 3:31 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 5
Skąd: Świniarsko k/Nowego Sącza Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: Skoda Octavia 1960r i wiele motocykli

Ciekawie wychodzi Ci remoncik WFM, ale jak dla mnie zrobiłeś 2 niepotrzebne rzeczy:
- koła powinny byś srebrne jak w oryginale;
- nie powinieś zakładać tłumika rybki, bo zupełnie nie pasuje do tego silnika.
Kolor jest również nie wskazany dla tego rocznika, bo produkcja czarnych wfm skończyła się w 57 lub 58 roku.
Jeżeli naprawdę zależy Ci na doprowadzeniu motocykla do ideału to postaraj się zmienić przynajmniej koła.
Wiem, że to jest kwestia gustu, ale jednak radzę Ci się trzymać fabryki
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Kumpelek
PostWysłany: Nie Gru 27, 2009 3:41 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 09 Cze 2005
Posty: 1381
Skąd: Częstochowa Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: Dwusuwowy

e tam. Dobrze, że kolejna Wsk nie rdzewieje pod plotem!Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
shlmatis
PostWysłany: Nie Gru 27, 2009 4:32 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 5
Skąd: Świniarsko k/Nowego Sącza Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: Skoda Octavia 1960r i wiele motocykli

Ja nie mówię, że to źle. Wiem. Każdy robi jak chce i potrafi. Chciałbym jednak żeby wszyskie motocykle, w które wkłada się kosmiczne pieniądze były odwzorowaniem oryginału, choćby po to by podziwiać to czego fabryka dokonała w latach 60-tych, a nie ludzka wyobraźnia XXI wieku. WFM_PL- twój projekt oczywiści pochwalam, sam jak robiłem mój pierwszy motocykl to go zniszczyłem przez liczne zaniedbania, ale mówie na przyszłość. Poza sprawami estetycznymi ułatwi Ci to rejstrację w przypadku, gdy masz problemy z dokumentami
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
kpt.witko
PostWysłany: Nie Gru 27, 2009 6:37 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 538
Skąd: z Grodu Kraka Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: Scania CN 113 CLL czasem Scania Omni City

Po co. Kolor felg jak najbardziej pasuje, a trzymanie się ścisłej specyfikacji fabrycznej dobre jest do pierwszego remontu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
noblese
PostWysłany: Czw Sty 07, 2010 9:50 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 07 Sty 2010
Posty: 8
Skąd: Zgierz Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: WFM MO6 1957r.WSK M06-64 1966r.

dobra robota aczkolwiek:
cylinder i głowica od nowszej wersji?!,obręcze dałbym do chromowania bo jest lepszy efekt wizualny i pozatym niezgodny z oryginałem:)

oto moja maszyna,niedługo napisze cos wiecej na jej temat. pozdrawiam

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Dżepetto
PostWysłany: Pią Sty 08, 2010 4:13 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 01 Mar 2006
Posty: 1237
Skąd: Wojkowice(Śląskie) Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: 6xMotorynka, Suzuki RG 80

zazdroszcze Ci piaskarki Cool , a felgi irytują mnie w motocyklach zabytkowych które są lakierowane na czarno, to tak jak by nie było stać Cie na chrom, tylko lakierujesz bo jest taniej i po łebkach żeby iść.
_________________
Kupie każdą część do Rometa... od całego motorku po śrubke

Motorynka Pony M301 1988 mniam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG Tlen
GaCek
PostWysłany: Pią Sty 08, 2010 7:41 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 26 Cze 2005
Posty: 78
Skąd: Hajnówka Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: eMa,Junak,-W-F-M-

Dżepetto napisał:
zazdroszcze Ci piaskarki Cool , a felgi irytują mnie w motocyklach zabytkowych które są lakierowane na czarno, to tak jak by nie było stać Cie na chrom, tylko lakierujesz bo jest taniej i po łebkach żeby iść.

To nie jest kwestja tego czy kogoś stać na chrom czy też nie, tu chodzi o sam wygląd oraz wizje odnawianego motocykla. Koła w tej wersji malowania są jak najbardziej ładne, oczywiście jeżeli motocykl również jest tej samej barwy. Osobiście 100 razy bardziej podobają mi się niż malowane na srebrno czy nawet w chromie. Sam mam tak malowane koła w kilku motocyklach, ale jak to mówią o gustach nie dyskutuje się Wink
Noblese cylinderek jak i głowca jest jak najbardziej oryginalna. Pod koniec produkcji wfmki (1965-66r) montowano takie zestawy. A od kiedy WFMki miały chromowane obręcze, nie mówiąc oczywiście o wersjach eksportowych??
_________________
Junak, emka -W-F-M-ka czyli ..... kupa złomu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
WFM_PL
PostWysłany: Sob Sty 09, 2010 5:25 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 92
Skąd: Żary Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: WFM 65r, Komarek, FSO 125p z 89r

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/WFM/M06/Galeria/20854,628105%27%29
więcej zdjęć Smile

Co do cięcia kosztów na chromowanych felgach.... to powiem Ci że na sam chrom i ocynk na mojej WFM wydałem jakieś 1300zł (kosztów transportu nie uwzględniam), a same farby z najwyższej półki cenowej i jakościowej, to.... niektórzy za taką kasę by 2 WFM kupili do remontu Razz Tak więc, jeśli chodzi o to że niby mi szkoda kasy było, to od razu mówię że to nie prawda bo "kasy" poszło tyle ile moje auto warte jest... a tanie nie jest Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Boniek12
PostWysłany: Nie Sty 10, 2010 11:59 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 173
Skąd: Przasnysz Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: Simson sr 50

nikt nie mówił że to tanie hobby ładna wfm-ka tylko przydało by się jeszcze wypolerować dekle silnika bo to nada takiego smaczku temu motocyklowi Very Happy
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Wyświetl posty z ostatnich:   
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 1 z 1
Forum Forum Polskiej Motoryzacji -> WFM

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu

Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Portal Miłoœników Pojazdów Zabytkowych



Wszelkie prawa do użytych na tej stronie materiałów, nazw i znaków handlowych należą do ich właścicieli.
Prawa autorskie do zdjęć, artykułów i komentarzy należą do ich autorów.
Powered by phpBB , NoseBleed v1.05 and gylu





Muzyka FPM:



Popieramy:






Polecamy:


    oldtimery, oldtimer, stare samochody     Kup pan bombkie...

Mikrus.net.pl forum współtworzą:
www.mikrus.net.pl
www.syrenalaminat.prv.pl
www.jacomoto.prv.pl
www.junak.riders.pl
www.AleFiat.prv.pl
www.junak.org.pl
www.motoretro.org.pl

linki:
www.retrotraktor.pl
www.syrena.nekla.pl/forum
www.motodane.pl
www.czarprlu.pl