Autor Wiadomość
<  Polski Fiat 1500 Coupe
Mikry
PostWysłany: Pią Mar 04, 2011 1:05 am  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 15 Lip 2005
Posty: 7613
Skąd: Łódź Ostrzeżenia: /3
Pojazd: O różnej ilości kół

Czy pisząc o przypadku metalowego nie mieli na myśli tego 1100?
_________________
Jestem koneserem, czy jakoś tak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
oldi
PostWysłany: Pią Mar 04, 2011 9:17 am  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 894
Skąd: Łódź Ostrzeżenia: /3

Mikry napisał:
Czy pisząc o przypadku metalowego nie mieli na myśli tego 1100?

Nie, napisali tak:
Cytat:
"Poza opisanym prototypem, również w Dziale Głównego Konstruktora powstał jego odpowiednik z nadwoziem metalowym, ale niestety żaden z nich nie doczekał się wdrożenia do produkcji"
Dziś możemy dyskutować czy jest to ładny projekt. ale pamiętam jak zobaczyłem po raz pierwszy jego zdjęcia to byłem w szoku,że coś takiego wykonano - weźmy pod uwagę,że w tym czasie produkowano u nas Warszawę,Syrenę 104 a 125p był w wieku dziecięcym.
A jeśli chodzi o Coupe 1100 to dla mnie jest to chyba najbardziej awangardowy prototyp (w swoich czasach) obok Beskida, Syreny Sport i autobusu Sanok.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Mikry
PostWysłany: Pią Mar 04, 2011 11:41 am  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 15 Lip 2005
Posty: 7613
Skąd: Łódź Ostrzeżenia: /3
Pojazd: O różnej ilości kół

Akurat Syrena Sport była najmniej awangardowa.
_________________
Jestem koneserem, czy jakoś tak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
oldi
PostWysłany: Pią Mar 04, 2011 7:29 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 894
Skąd: Łódź Ostrzeżenia: /3

Mikry napisał:
Akurat Syrena Sport była najmniej awangardowa.

No oczywiście w skali światowej to nie, ale w skali "naszego" obozu myślę,że była w czołówce najciekawszych konstrukcji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
CZESIO1958
PostWysłany: Sro Mar 09, 2011 10:51 am  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 31 Gru 2009
Posty: 130
Skąd: Mysłowice Ostrzeżenia: /3
Pojazd: Junak M10

I BARDZO awangardowa Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 5 z 5
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
Forum Forum Polskiej Motoryzacji -> Auta studyjne i prototypowe

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu

Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Portal Miłoœników Pojazdów Zabytkowych



Wszelkie prawa do użytych na tej stronie materiałów, nazw i znaków handlowych należą do ich właścicieli.
Prawa autorskie do zdjęć, artykułów i komentarzy należą do ich autorów.
Powered by phpBB , NoseBleed v1.05 and gylu





Muzyka FPM:



Popieramy:






Polecamy:


    oldtimery, oldtimer, stare samochody     Kup pan bombkie...

Mikrus.net.pl forum współtworzą:
www.mikrus.net.pl
www.syrenalaminat.prv.pl
www.jacomoto.prv.pl
www.junak.riders.pl
www.AleFiat.prv.pl
www.junak.org.pl
www.motoretro.org.pl

linki:
www.retrotraktor.pl
www.syrena.nekla.pl/forum
www.motodane.pl
www.czarprlu.pl