Autor Wiadomość
<  Który Noxudol
Bomber
PostWysłany: Czw Wrz 19, 2013 11:42 am  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 76
Skąd: Warszawa Ostrzeżenia: /3
Pojazd: PN '84C, PN'99 GSI

Mam dylemat który Noxudol wybrać do profili zamkniętych. Do wyboru są 2 opcje:

-noxudol 700 http://www.aravix.com/ftp/TDS%20Noxudol%20700%20POL.pdf
-noxudol 750 http://www.aravix.com/ftp/TDS%20Noxudol%20750%20POL.pdf

Noxudol 750 jest na bazie rozpuszczalników, a 700 nie. Dzwoniłem do dystrubutora. Powiedział żebym wybrał 700. Cenowo wygląda to tak:

700-55zl za litr
750-45zł za litr

Pytanie nr 2: Ile tego brać do profili zamkniętych w Polonezie? 3 litry styknie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Dziwny Mag
PostWysłany: Czw Wrz 19, 2013 12:35 pm  Odpowiedz z cytatem
Moderator


Dołączył: 21 Maj 2005
Posty: 1737
Skąd: Ostrów Wlkp Ostrzeżenia: /3

Jeśli wierzyć tylko tym opisom, to osobiście do auta wybrałbym 750 (rozpuszczalnikowy). Podkreślam, że tylko na podstawie deklaracji producenta - nie mam praktycznego doświadczenia z tym akurat środkiem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
Bomber
PostWysłany: Pią Wrz 20, 2013 12:20 am  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 76
Skąd: Warszawa Ostrzeżenia: /3
Pojazd: PN '84C, PN'99 GSI

Ok. A dlaczego 750?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Dziwny Mag
PostWysłany: Pią Wrz 20, 2013 1:47 pm  Odpowiedz z cytatem
Moderator


Dołączył: 21 Maj 2005
Posty: 1737
Skąd: Ostrów Wlkp Ostrzeżenia: /3

Zmywa go tylko benzyna, jest silnie penetrujący i wypiera też resztki wilgoci - przy tym drugim producent się tymi właściwościami nie chwali... Tego drugiego zmywają też detergenty... więc sam sobie dopowiedz Wink
Oczywiście te opisy to tylko reklama własna - wiążące dane są w "karcie technicznej produktu".
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
Bomber
PostWysłany: Pią Wrz 20, 2013 3:11 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 76
Skąd: Warszawa Ostrzeżenia: /3
Pojazd: PN '84C, PN'99 GSI

Wszystko jasne, dzięki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Dziwny Mag
PostWysłany: Pon Wrz 23, 2013 10:45 pm  Odpowiedz z cytatem
Moderator


Dołączył: 21 Maj 2005
Posty: 1737
Skąd: Ostrów Wlkp Ostrzeżenia: /3

Tak dla pełnej jasności Wink
Polecam przeczytać Very Happy
http://www.w114-115.org.pl/j/index.php?option=com_content&view=article&id=300:test-rodkow-do-konserwacji-profili&catid=5:warsztat&Itemid=28
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
Wyświetl posty z ostatnich:   
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 1 z 1
Forum Forum Polskiej Motoryzacji -> Tematy moto-ogólne

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu

Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Portal Miłoœników Pojazdów Zabytkowych



Wszelkie prawa do użytych na tej stronie materiałów, nazw i znaków handlowych należą do ich właścicieli.
Prawa autorskie do zdjęć, artykułów i komentarzy należą do ich autorów.
Powered by phpBB , NoseBleed v1.05 and gylu





Muzyka FPM:



Popieramy:






Polecamy:


    oldtimery, oldtimer, stare samochody     Kup pan bombkie...

Mikrus.net.pl forum współtworzą:
www.mikrus.net.pl
www.syrenalaminat.prv.pl
www.jacomoto.prv.pl
www.junak.riders.pl
www.AleFiat.prv.pl
www.junak.org.pl
www.motoretro.org.pl

linki:
www.retrotraktor.pl
www.syrena.nekla.pl/forum
www.motodane.pl
www.czarprlu.pl