Autor Wiadomość
<  63 rocznica rozpoczęcia produkcji w FSO (8.11.2014)
mp79
PostWysłany: Nie Lis 09, 2014 8:49 am  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 14 Maj 2008
Posty: 3636
Skąd: z małej mieścinki pod ruską granicą Ostrzeżenia: /3
Pojazd: samochód ciężarowy

"Fabryka" się zdziwiła oczami pasożytów, które na niej żerują.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Leśnowóz
PostWysłany: Nie Lis 09, 2014 10:04 am  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 196
Ostrzeżenia: /3
Pojazd: FSO Warszawa 203 1966, Żuk model A Pickup 1930, VW 1300 1967, Daewoo Matiz 1999

Garść zdjęć, byłoby więcej gdyby nie deszcz Smile
63 rocznica
_________________
www.facebook.com/warszawa203pieknahelena
www.facebook.com/blachoterapia
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
CAmaRO
PostWysłany: Nie Lis 09, 2014 6:02 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 23
Skąd: Warszawa Ostrzeżenia: /3
Pojazd: Polonez CARO 1600 Turbo

Szanowni Uczestnicy! Po pierwsze SERDECZNIE WAM DZIĘKUJEMY za Wasze tak liczne przybycie. BARDZO doceniamy Wasz wysiłek logistyczny związany z przyjazdem z całej Polski. PRZEPRASZAMY Was, że nie wszyscy mogli wejść na teren fabryki, ale tak jak już wielokrotnie tłumaczyliśmy, w piątek dostaliśmy nagle informację, iż na teren ostatecznie będzie mogła wejść tylko bardzo ograniczona liczba osób. Zaproponowano nam żeby było to 20-30 osób i to tylko z naszego stowarzyszenia, ale z racji tego, że impreza którą od wielu lat robimy jest imprezą skierowaną przede wszystkim do Was, zaczęliśmy negocjować z fabryką w celu maksymalnego zwiększenia tego limitu. W sumie w trakcie imprezy, dzięki zmianie podejścia fabryki (za co dziękujemy), która zorientowała się jak duże jest zainteresowanie imprezą i próbowała razem z nami znaleźć wyjście z tej sytuacji, w zwiedzaniu ostatecznie wzięło udział więcej osób (w tym utworzono specjalną grupę dla dzieci).

Przyznajemy, że kwestie techniczne związane z wpuszczaniem Was na teren można i trzeba było lepiej rozwiązać. Tym samym DZIĘKUJEMY Wam za cierpliwość i wyrozumiałość w tej trudnej dla nas wszystkich sytuacji. Po zakończonej imprezie ”na gorąco” przeanalizowaliśmy sytuację i wyciągnęliśmy wnioski jak uniknąć takich sytuacji w przyszłości. Nigdy w historii klubu nie musieliśmy tak często i szybko zmieniać naszych planów i adaptować się do bieżącej sytuacji. Dla przykładu: o zakazie robienia zdjęć zostaliśmy poinformowani kilka minut przez zapisami, a o sposobie wpuszczania osób na teren dopiero przed samym oficjalnym rozpoczęciem imprezy, które przeprowadziliśmy ok 12:30. Z oczywistych względów nie wiecie o skali problemów, które napotkaliśmy od minionego piątku, ale wierzcie nam, że stawaliśmy na głowie aby wybrnąć z nich możliwie obronną ręką. Tym samym musieliśmy zaakceptować, że szeroko rozumianych strat nie da się uniknąć i możemy je tylko minimalizować.

PRZYKRO nam, że duża część z Was padła ofiarą nierzetelnych dziennikarzy, którzy bez porozumienia z nami przekazywali Wam nieprawdziwe / nie aktualne informacje poprzez różne media. Tak jak wyjaśnialiśmy, we wszystkich oficjalnych i autoryzowanych kanałach informacyjnych przekazywaliśmy Wam na bieżąco wszystkie aktualne informacje. Ta zdecydowania zbyt duża reklama całej imprezy, której w takiej skali nie chcieliśmy, obróciła się przeciwko niej samej. Jest to dobry przykład „klęski urodzaju”. Plusem jest natomiast to, że zrobiło się głośno o fabryce, którą większość Polaków chyba już wykreśliło ze swojej świadomości.

Odnosząc się do zwiedzania na 55-lecie to wtedy sytuacja/podejście/wsparcie/zaangażowanie FSO było zupełnie inne, a tym samym zwiedzanie było kompleksowe i wszyscy chętni zwiedzili fabrykę.

Na koniec jeszcze raz BARDZO WAM DZIĘKUJEMY za obecność, zdyscyplinowanie, wyrozumiałość oraz słowa wparcia, które nam okazywaliście w trakcie imprezy. Za wsparcie dziękujemy naszym partnerom medialnym: magazynowi Classicauto oraz serwisowi Kronika Rajdów! Dziękujemy też za Wasze sugestie i propozycje – naprawdę doceniamy!

SERDECZNIE POZDRAWIAMY!
_________________
Zapraszam na www.fsoautoklub.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Leśnowóz
PostWysłany: Nie Lis 09, 2014 11:24 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 196
Ostrzeżenia: /3
Pojazd: FSO Warszawa 203 1966, Żuk model A Pickup 1930, VW 1300 1967, Daewoo Matiz 1999

Chciałbym bardzo podziękować za zorganizowanie tego wydarzenia i choć mi również nie udało się dostać do fabryki to nie żałuję, gdyż spotkałem i poznałem wspaniałych ludzi i oczywiście ich piękne maszyny. Very Happy

DZIĘKUJĘ Exclamation
_________________
www.facebook.com/warszawa203pieknahelena
www.facebook.com/blachoterapia
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
CAmaRO
PostWysłany: Wto Lis 11, 2014 2:02 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 23
Skąd: Warszawa Ostrzeżenia: /3
Pojazd: Polonez CARO 1600 Turbo

Leśnowóz napisał:
Chciałbym bardzo podziękować za zorganizowanie tego wydarzenia i choć mi również nie udało się dostać do fabryki to nie żałuję, gdyż spotkałem i poznałem wspaniałych ludzi i oczywiście ich piękne maszyny. Very Happy

DZIĘKUJĘ Exclamation

DZIĘKI! Smile

Serdecznie zapraszamy do obejrzenia oficjalnej relacji zdjęciowej z 63 rocznicy rozpoczęcia produkcji w FSO przygotowanej przez naszą utalentowaną koleżankę Angelikę Zambrzycką:
klik

Więcej informacji o Angelice możecie znaleźć na jej oficjalnej stronie oraz fun page'u:
http://www.angelikazambrzycka.com
https://www.facebook.com/AngelikaZambrzyckaPhotography?fref=ts
_________________
Zapraszam na www.fsoautoklub.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 2 z 2
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Forum Forum Polskiej Motoryzacji -> Zloty, spotkania, imprezy

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu

Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Portal Miłoœników Pojazdów Zabytkowych



Wszelkie prawa do użytych na tej stronie materiałów, nazw i znaków handlowych należą do ich właścicieli.
Prawa autorskie do zdjęć, artykułów i komentarzy należą do ich autorów.
Powered by phpBB , NoseBleed v1.05 and gylu





Muzyka FPM:



Popieramy:






Polecamy:


    oldtimery, oldtimer, stare samochody     Kup pan bombkie...

Mikrus.net.pl forum współtworzą:
www.mikrus.net.pl
www.syrenalaminat.prv.pl
www.jacomoto.prv.pl
www.junak.riders.pl
www.AleFiat.prv.pl
www.junak.org.pl
www.motoretro.org.pl

linki:
www.retrotraktor.pl
www.syrena.nekla.pl/forum
www.motodane.pl
www.czarprlu.pl