Autor Wiadomość
<  Zmiany produkcyjne
piotrwiewiora
PostWysłany: Wto Maj 07, 2013 8:52 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 1237
Ostrzeżenia: 0/3



Ciekawa lista dla C, np. programator wycieraczek. Pasy PIMOT to są zwykłe zdaje się.

No i nawiązanie do dyskusji o lusterkach, od 1986 chyba idą już standardowo Wesemy,
_________________
wioorek, www.fiat125p.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
benek125pkkk
PostWysłany: Sro Maj 29, 2013 6:35 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 59
Skąd: Małopolskie Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: brak

Ta lista jest zwykła, przecież w pierwszym kwartale 1985 roku programator wprowadzono dla wszystkich wersji, wcześniej mogły zaistnieć ,,C'' bez niego. Wersji L takiej jeszcze nie spotkałem. Pozostała lista to standard wyposażenia -obowiązkowy w tym czasie dla C w większości od początku 1985 roku. Są też i nowości z okresu nieco potem wprowadzone dla wszystkich wersji np nadkola, lampa tylna itp. Od 1.1 1987 wszystkie obowiązkowo miały trójkąty ostrzegawcze. Jedyna dopłatę z tej listy klient najprawdopodobniej dokonał z tytułu laminowanej przedniej szyby, gdyż wyjściowo w tej wersji teoretycznie od 1983 roku montowano hartowane. Lusterko zwykłe -krajowe oraz pasy Pl czyli też Standard i gdyby były z importu do klient automatycznie musiał dopłacić.

-Tyle wstępnie dowiedziałem się od kolegi matek125p bardziej znanego z Forum125p ale znam tego gościa od dłuższego czasu i wiem że jest gościu konkret.
_________________
mb125p86
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
stivek
PostWysłany: Sro Mar 12, 2014 3:13 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 2323
Skąd: Katowice Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: Polonez 1500 '80. FSO Polonez Caro 1.6GLE'92. Skoda 120L '88. Chevrolet Blazer LT 4300.

http://allegro.pl/polski-fiat-125p-fso-125p-1500-1990-r-i4051451972.html

Silnik 115C w 1990 roku i to w wersji C. Wiadomo o partii 1.5L na Węgry, ale 1.5C 115C miał wymrzeć w 1988 roku...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zmiennik1313
PostWysłany: Sro Mar 12, 2014 6:19 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 113
Skąd: Z DALEKA Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: COŚ

ja mam 1988 rocznik wersja L z 115c , a samochód pochodzi z czerwca.
Nie jest odrzutem ani nic tylko krajowym egzemplarzem. Dodam że tapicerka w pełnym brązie wraz z dywanem podłogi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
stivek
PostWysłany: Sro Mar 12, 2014 7:12 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 2323
Skąd: Katowice Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: Polonez 1500 '80. FSO Polonez Caro 1.6GLE'92. Skoda 120L '88. Chevrolet Blazer LT 4300.

115C w 1988 to jeszcze normalne.

Ale wg rozporządzenia, 115C miał być tylko na karetki i do wojska a na rynek krajowy miał być produkowany tylko Polonezowski motor od któregoś miesiąca 1988
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
jacek_s
PostWysłany: Sro Mar 12, 2014 7:33 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 24 Maj 2005
Posty: 1371
Skąd: Poznań Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: 125p 1500 1981, C+ 1.4 1997

Przecież on ma pionową skrzynię! Szczepan Przekładaniec jak skuriera wycięty. Chętnie bym zobaczył VIN.
_________________
"a jednak się kręci słońce dookoła ziemi
zaświadczą o tym księża palcami swemi"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
blackleon
PostWysłany: Sro Mar 12, 2014 10:21 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 680
Skąd: spod Warszawy Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: Polonez 1500 '80, Polonez 1,5X Coupe, VW Touran 2,0 TDi '07, N410 '83

Widac wyraznie szeroki polonezowski tunel, a skrzynia DF'a. Nigdy czegoś takiego nie widziałem. Wygląda ładnie, ale to nie może być oryginał Shocked
_________________
KUPIĘ do PN'a Coupe: przednie fotele, boczki i listwy zewnętrzne drzwi, nakładki zewn. słupków środkowych, posiadam orginalne listwy tylnego błotnika Coupe/3D, mogę się zamienić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
trucker
PostWysłany: Sro Mar 12, 2014 11:35 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 19 Kwi 2012
Posty: 170
Skąd: Kraków Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: 1.5 SLE 1990

Do tego ma felgi o szerokości 5 cali.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG Tlen
masa_aj
PostWysłany: Sro Mar 12, 2014 11:51 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 195
Skąd: Strzelno Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: Polski Fiat 125p 1300 1972

ło jezu a mało to było ,,nowych" fiatów składanych poza fabryką? sam mam znajomego, który wykorzystując wtyki w FSO załatwiał sobie części, oficjalnie z odrzutu, a tak naprawdę pełnowartościowe i składał fiaty 125p u siebie w warsztacie i sprzedawał. I powiem szczerze- te auta mimo, że były właśnie taką zbieraniną części, które akurat udało się załatwić, to były o wiele lepiej wykonane i trwałe od tych z fabryki. Kiedyś pomagałem mu liczyć, bo udało mu się znaleść kwity od rejestracji większości składaków i wyszło że w latach 70 i 80 złożył ok 20-25 takich fiatów, a ja nawet jednego z nich miałem Smile

Także nie ma co się dziwić że tamten z ogłoszenia taki pomotany- poskładany z tego co udało się kupić i tyle.Zresztą nawet w ogłoszeniu napisali że ma w dowodzie wpisane składak.
_________________
....::::MASA::::....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Mikry
PostWysłany: Pią Mar 13, 2015 11:48 am  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 15 Lip 2005
Posty: 7608
Skąd: Łódź Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: O różnej ilości kół

Czy wersja Popularna z 1981 roku mogła wcale nie mieć bocznych listew? Ni to progowycn, ni drzwiowych?
_________________
Jestem koneserem, czy jakoś tak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Dziadek
PostWysłany: Pią Mar 13, 2015 4:50 pm  Odpowiedz z cytatem
ostrzeżenie 1/3


Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 843
Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: borysewicz

Mogła. Progowych w 1981 nie było już w ogóle.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Mikry
PostWysłany: Pią Kwi 24, 2015 4:52 am  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 15 Lip 2005
Posty: 7608
Skąd: Łódź Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: O różnej ilości kół

Od którego roku na tylnym pasie pojawił się wsporniczek lampy przeciwmgłowej?
_________________
Jestem koneserem, czy jakoś tak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Dziadek
PostWysłany: Pią Kwi 24, 2015 3:59 pm  Odpowiedz z cytatem
ostrzeżenie 1/3


Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 843
Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: borysewicz

Wrzesień 85. I nie tyle sam wspornik, co przetłoczenie w pasie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 32 z 32
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 30, 31, 32
Forum Forum Polskiej Motoryzacji -> Fiat 125p

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu

Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Portal Miłoœników Pojazdów Zabytkowych



Wszelkie prawa do użytych na tej stronie materiałów, nazw i znaków handlowych należą do ich właścicieli.
Prawa autorskie do zdjęć, artykułów i komentarzy należą do ich autorów.
Powered by phpBB , NoseBleed v1.05 and gylu





Muzyka FPM:



Popieramy:






Polecamy:


    oldtimery, oldtimer, stare samochody     Kup pan bombkie...

Mikrus.net.pl forum współtworzą:
www.mikrus.net.pl
www.syrenalaminat.prv.pl
www.jacomoto.prv.pl
www.junak.riders.pl
www.AleFiat.prv.pl
www.junak.org.pl
www.motoretro.org.pl

linki:
www.retrotraktor.pl
www.syrena.nekla.pl/forum
www.motodane.pl
www.czarprlu.pl