Autor Wiadomość
<  Policzmy Polonezy 1978 (i znajdzmy najstarszego)
qwertz
PostWysłany: Wto Cze 10, 2014 7:45 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 22 Gru 2013
Posty: 186
Skąd: Wroclaw/Zgorzelec Ostrzeżenia: 0/3

Wlasnie wyplynal egzemplarz o nr. podwozia 2024 w calkiem fajnym stanie. Z licencja na blotnikach.

Sprzedal sie na pniu.

Pytanie: jakie felgi powinien miec Borek z takiego rocznika, takie jak ma z tylu czy takie jak ma z przodu?


Ostatnio zmieniony przez qwertz dnia Sro Cze 11, 2014 8:37 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Poloneesi
PostWysłany: Wto Cze 10, 2014 8:42 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 125
Skąd: IT Ostrzeżenia: 0/3

qwertz napisał:
Wlasnie wyplynal egzemplarz o nr. podwozia 2024 w calkiem fajnym stanie. Z licencja na blotniki.

Sprzedal sie na pniu.

Pytanie: jakie felgi powinien miec Borek z takiego rocznika, takie jak ma z tylu czy takie jak ma z przodu?


Takie jak ma na przodzie. Tył jest od F132 Mk3, tzw. motylki, rozmiar 14 cali.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
hetman
PostWysłany: Czw Cze 12, 2014 7:33 am  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 263
Ostrzeżenia: 0/3

qwertz napisał:
Wlasnie wyplynal egzemplarz o nr. podwozia 2024 w calkiem fajnym stanie. Z licencja na blotnikach.

Sprzedal sie na pniu.

Pytanie: jakie felgi powinien miec Borek z takiego rocznika, takie jak ma z tylu czy takie jak ma z przodu?


Licencja na pewno, na 100%, nie fabryczna.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
qwertz
PostWysłany: Czw Cze 12, 2014 7:58 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 22 Gru 2013
Posty: 186
Skąd: Wroclaw/Zgorzelec Ostrzeżenia: 0/3

Do kiedy mniej wiecej byla przyczepiana licencja? Czy egzemplarze wyprodukowane po trzecim maja mialy jeszcze kierownice od fiata 132?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Golderes
PostWysłany: Czw Cze 12, 2014 9:43 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 164
Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: Made in Poland ....

hetman napisał:


Licencja na pewno, na 100%, nie fabryczna.

Na jakiej podstawie tak sadzisz?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
klysek1
PostWysłany: Czw Cze 12, 2014 11:34 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 667
Skąd: Warszawa Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: WFM; 125p; 126p; CC i inne

Pewnie na tej samej podstawie co tutaj o silniku Laughing
hetman napisał:

Nie Kwi 04, 2010 10:47 am
Przeciez jest przynajmniej jeszcze jeden taki 3D - moj - z fabrycznym silnikiem 2.0.


_________________
www.kolekcjaFSO.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
hetman
PostWysłany: Czw Cze 12, 2014 11:50 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 263
Ostrzeżenia: 0/3

Golderes napisał:
hetman napisał:


Licencja na pewno, na 100%, nie fabryczna.

Na jakiej podstawie tak sadzisz?


Polonez 00000294 (fabryczny lakier 515) nie mial. Biala Dama (FSOAK, w museum w Krakowy) tez nie mial. Moje Polonezy nr 00000166 oraz nr 00000385 nie mieli ale tez nie mieli oryginalnego lakieru. Ale na podstawie egzemplarzy nr 00000294 (Zaleski posiada i ten i moj nr 00000385) mozna powiedziec ze egzemplarz z numerem 2200 nie bedzie mial.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
hetman
PostWysłany: Czw Cze 12, 2014 11:52 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 263
Ostrzeżenia: 0/3

klysek1 napisał:
Pewnie na tej samej podstawie co tutaj o silniku Laughing
hetman napisał:

Nie Kwi 04, 2010 10:47 am
Przeciez jest przynajmniej jeszcze jeden taki 3D - moj - z fabrycznym silnikiem 2.0.



No wlasnie. Laughing Rolling Eyes Very Happy

http://rebelridesclassiccars.blogspot.com/2014/06/blog-post.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mp79
PostWysłany: Pią Cze 13, 2014 5:32 am  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 14 Maj 2008
Posty: 3600
Skąd: z małej mieścinki pod ruską granicą Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: samochód ciężarowy

qwertz napisał:
Wlasnie wyplynal egzemplarz o nr. podwozia 2024 w calkiem fajnym stanie. Z licencja na blotnikach.

Sprzedal sie na pniu.

Dziwisz się? Facet zszedł o połowę z ceny, to i szybko sprzedał. Very Happy

hetman napisał:
Ale na podstawie egzemplarzy nr 00000294 (Zaleski posiada i ten i moj nr 00000385) mozna powiedziec ze egzemplarz z numerem 2200 nie bedzie mial.

Może w późniejszych "licencję" już przyczepiali. Very Happy Zresztą... Nie wiem, jak było z handlem częściami używanymi w tamtych latach, ale chyba mało kto mu zabroni mieć błotnik ze starszego egzemplarza.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
klysek1
PostWysłany: Sob Cze 14, 2014 6:25 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 667
Skąd: Warszawa Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: WFM; 125p; 126p; CC i inne

hetman napisał:
klysek1 napisał:
Pewnie na tej samej podstawie co tutaj o silniku Laughing
hetman napisał:

Nie Kwi 04, 2010 10:47 am
Przeciez jest przynajmniej jeszcze jeden taki 3D - moj - z fabrycznym silnikiem 2.0.



No wlasnie. Laughing Rolling Eyes Very Happy

http://rebelridesclassiccars.blogspot.com/2014/06/blog-post.html

Już zapomniałeś, że na allegro go z 1500 pod maską wystawiałeś? Laughing

Dla przypomnienia Laughing


zdjęcie z aukcji na allegro.pl
_________________
www.kolekcjaFSO.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
hetman
PostWysłany: Sob Cze 14, 2014 10:01 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 263
Ostrzeżenia: 0/3

klysek1 napisał:
hetman napisał:
klysek1 napisał:
Pewnie na tej samej podstawie co tutaj o silniku Laughing
hetman napisał:

Nie Kwi 04, 2010 10:47 am
Przeciez jest przynajmniej jeszcze jeden taki 3D - moj - z fabrycznym silnikiem 2.0.

[img]img651.imageshack.us/img651/1763/dsc03452s.jpg[/img]


No wlasnie. Laughing Rolling Eyes Very Happy

http://rebelridesclassiccars.blogspot.com/2014/06/blog-post.html

Już zapomniałeś, że na allegro go z 1500 pod maską wystawiałeś? Laughing

Dla przypomnienia Laughing

[img]://images65.fotosik.pl/1078/402c19678b898551.jpg[/img]
zdjęcie z aukcji na allegro.pl


No tak. Wyciagnalem swiezo-remontowany DOHC i instalowalem 1500 na sprzedaz, ale nowy wlasciciel chcial tez ten DOHC wiec spzedalem mu to razem z skrzynia i mostem z 132.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
stivek
PostWysłany: Pon Cze 16, 2014 10:06 am  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 2278
Skąd: Katowice Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: Polonez 1500 '80. FSO Polonez Caro 1.6GLE'92. Skoda 120L '88. Chevrolet Blazer LT 4300.

A Kłapouchy "Wkładał balonik i wyjmował go z powrotem, szczęśliwy jak jeszcze nigdy w życiu"

* A.A. Milne
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mp79
PostWysłany: Pon Cze 16, 2014 6:40 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 14 Maj 2008
Posty: 3600
Skąd: z małej mieścinki pod ruską granicą Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: samochód ciężarowy

Nie wiem, czy nadążam... Facet twierdzi, że silnik 2,0 pod maską poloneza, którego posiadał, był zamontowany już w fazie produkcji auta. I do tego samego poloneza w miejsce rzeczonego 2,0 zamontował 1,5?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
qwertz
PostWysłany: Pon Cze 16, 2014 7:30 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 22 Gru 2013
Posty: 186
Skąd: Wroclaw/Zgorzelec Ostrzeżenia: 0/3

Tez nie ogarniam ale ja zrozumialem to tak:

bylo odwrotnie: auto mialo zamontowany silnik 1.5 a Hetman go wymontowal aby miec silniejsza jednostke.

gdy sprzedawal okazalo sie, ze kupujacy chce miec silnik z jakim Borek opuscil fabryke, wiec pod maske wrocil silnik 1.5
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
hetman
PostWysłany: Pon Cze 16, 2014 10:03 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 263
Ostrzeżenia: 0/3

qwertz napisał:
Tez nie ogarniam ale ja zrozumialem to tak:

bylo odwrotnie: auto mialo zamontowany silnik 1.5 a Hetman go wymontowal aby miec silniejsza jednostke.

gdy sprzedawal okazalo sie, ze kupujacy chce miec silnik z jakim Borek opuscil fabryke, wiec pod maske wrocil silnik 1.5


Samochod opuscil fabryke z 1.5, dlatego Klysek pisal tak: Laughing

Ja chcialem miec 2.0 wiec kupilem Fiata 132 jako dawca, wyjalem uklad napedowy, remontowalem silnik i instalowalem wszystko do tego 3D. Ale jak podjalem decyzja go sprzedac, wymienilem 2.0 i wsadzilem 1.5 i tak poszlo. Ale kupca chcial uklad napedowy tez, wiec sprzedalem mu to tez i on instalowal z powrotem. Tak bylo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 3 z 5
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Forum Forum Polskiej Motoryzacji -> Polonez

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu

Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Portal Miłoœników Pojazdów Zabytkowych



Wszelkie prawa do użytych na tej stronie materiałów, nazw i znaków handlowych należą do ich właścicieli.
Prawa autorskie do zdjęć, artykułów i komentarzy należą do ich autorów.
Powered by phpBB , NoseBleed v1.05 and gylu





Muzyka FPM:



Popieramy:






Polecamy:


    oldtimery, oldtimer, stare samochody     Kup pan bombkie...

Mikrus.net.pl forum współtworzą:
www.mikrus.net.pl
www.syrenalaminat.prv.pl
www.jacomoto.prv.pl
www.junak.riders.pl
www.AleFiat.prv.pl
www.junak.org.pl
www.motoretro.org.pl

linki:
www.retrotraktor.pl
www.syrena.nekla.pl/forum
www.motodane.pl
www.czarprlu.pl