Autor Wiadomość
<  126 NP
cezek
PostWysłany: Pią Gru 24, 2010 3:10 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 29 Gru 2007
Posty: 873
Skąd: Krotoszyn Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: Polski

tak, to crash test 126p np
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
mechaniczna pomarancza
PostWysłany: Pią Gru 24, 2010 4:27 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 177
Skąd: Płock Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: FIAT 126P

No ale ta klapa tylna to raczej ma mało wspólnego z bisową formą.A propos NP fajnie by było odnależć filmik z dorzynek centralnych-pamiętam jak dzis jak pokazywali parade NP w polskiej telewizorni
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Mikry
PostWysłany: Sob Gru 25, 2010 1:22 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 15 Lip 2005
Posty: 7574
Skąd: Łódź Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: O różnej ilości kół

O w mordę! Ale fotka, nie znana mi dotąd.
To pewnie egzemplarz z tym fajniejszym, gładszym i bardziej masywnym zderzakiem przednim dlatego nigdzie go dziś nie da się uświadczyć Crying or Very sad
_________________
Jestem koneserem, czy jakoś tak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mp79
PostWysłany: Pon Gru 27, 2010 8:01 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 14 Maj 2008
Posty: 3600
Skąd: z małej mieścinki pod ruską granicą Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: samochód ciężarowy

Ja tam zderzak widzę tylko tylny...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Garberro
PostWysłany: Pon Sty 03, 2011 1:58 am  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 188
Skąd: Suwałki i okolice. Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: Fiat 126p 73r i 99r

Ja też... tyle że takich tylnych nigdy nie było w fabrycznych egzemplarzach. W FL były podobne, tylko podobne.
_________________
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Fiat/126/81548
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Fiat/126/90554
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Fiat/126/104236
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Mikry
PostWysłany: Sro Sty 05, 2011 3:45 am  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 15 Lip 2005
Posty: 7574
Skąd: Łódź Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: O różnej ilości kół

SZISZIN napisał:

_________________
Jestem koneserem, czy jakoś tak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
poldex
PostWysłany: Pon Sie 08, 2011 1:42 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 08 Sie 2011
Posty: 20
Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: fiat cinqoucento

wh mnie ten model malucha był bardzo udany.CO prawda pod względem własciwoście jezdnych był brak poprawy ale za to miał pełnoprawny bagaźnik.WIelka szkoda żę nie trafił do produkcji
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mp79
PostWysłany: Pon Sie 08, 2011 4:19 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 14 Maj 2008
Posty: 3600
Skąd: z małej mieścinki pod ruską granicą Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: samochód ciężarowy

Szkoda Question A kupiłbyś go, gdyby nie był rarytasem?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
jacek_s
PostWysłany: Pon Sie 08, 2011 8:34 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 24 Maj 2005
Posty: 1371
Skąd: Poznań Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: 125p 1500 1981, C+ 1.4 1997

Oczywiście. Jeśli by mu się tylko udało uzbierać z kieszonkowego.
_________________
"a jednak się kręci słońce dookoła ziemi
zaświadczą o tym księża palcami swemi"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
ptaku
PostWysłany: Pon Sie 08, 2011 9:07 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 258
Skąd: Tychy Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: 126p 1980r. 650ccm

myslicie że gdyby miał trafić do produkcji to by nie poprawili stylistyki?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość WP Kontakt
mp79
PostWysłany: Pon Sie 08, 2011 9:48 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 14 Maj 2008
Posty: 3600
Skąd: z małej mieścinki pod ruską granicą Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: samochód ciężarowy

Ależ on trafił do seryjnej produkcji Exclamation Co prawda po kilkunastu latach, ale zawsze. Stylistykę - jak i inne właściwości poprawili radykalnie! I - zgodnie z polską tradycją pierwszych Piastów, nazwali go Czinkwaczęto. Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Mikry
PostWysłany: Pon Sie 08, 2011 11:04 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 15 Lip 2005
Posty: 7574
Skąd: Łódź Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: O różnej ilości kół

Najładniejszy był w formie makiety, zaproponowanej przez pana Nawrota - z atrapą w stylu Toyoty Starlet czy Daihatsu Charade,
_________________
Jestem koneserem, czy jakoś tak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
poldex
PostWysłany: Wto Sie 09, 2011 10:28 am  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 08 Sie 2011
Posty: 20
Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: fiat cinqoucento

chodziło mi o to zę dobrze by było gdyby go produkowali ale faktycznie niezły z niego rarytas Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mp79
PostWysłany: Wto Sie 09, 2011 5:01 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 14 Maj 2008
Posty: 3600
Skąd: z małej mieścinki pod ruską granicą Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: samochód ciężarowy

Łatwiej by było o części blacharskie - to chyba byłaby jedyna zaleta seryjnej produkcji tego auta.
Gwarantuję, że z dróg zniknąłby dużo szybciej niż typowy maluch. Jeszcze gdyby seryjny miał klapę typu HB jak niektóre prototypy, to moooże i byłby sens go produkować... Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JjF
PostWysłany: Sob Lut 25, 2012 11:29 am  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 128
Skąd: Wrocław Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: FSO Polonez 1500 '81 i SHL M06-T '58

.
Historia opracowania 126p NP oraz 126-650NP-C przez OBR SM.

Prace rozpoczęto w 1977 r. Gotowy w 1978 (już jako 650 NP), kolejny prototyp (3-drzwiowy) zamodelowano w 1981.

_________________
[ JjF ] : [FSO Polonez 1500 '81] | [SHL M06-T 150 '58] : Projekt Szczecin-Dakar FSOtrip
[Syrena, Warszawa, 126p, 125p, ... zdjęcia artykuły części literatura]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 2 z 3
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Forum Forum Polskiej Motoryzacji -> Auta studyjne i prototypowe

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu

Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Portal Miłoœników Pojazdów Zabytkowych



Wszelkie prawa do użytych na tej stronie materiałów, nazw i znaków handlowych należą do ich właścicieli.
Prawa autorskie do zdjęć, artykułów i komentarzy należą do ich autorów.
Powered by phpBB , NoseBleed v1.05 and gylu





Muzyka FPM:



Popieramy:






Polecamy:


    oldtimery, oldtimer, stare samochody     Kup pan bombkie...

Mikrus.net.pl forum współtworzą:
www.mikrus.net.pl
www.syrenalaminat.prv.pl
www.jacomoto.prv.pl
www.junak.riders.pl
www.AleFiat.prv.pl
www.junak.org.pl
www.motoretro.org.pl

linki:
www.retrotraktor.pl
www.syrena.nekla.pl/forum
www.motodane.pl
www.czarprlu.pl