Autor Wiadomość
<  FSO Polonez- prototypy 1978-2002
szusak
PostWysłany: Wto Cze 19, 2007 1:56 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 236
Skąd: Sękocin Nowy, k/W-wa Ostrzeżenia: 0/3

potrzebne mi są wszystkie informacje o każdym prototypie FSO Poloneza
_________________
Samochód FSO 125p ze względu na wygodę i bezpieczeństwo jest pojazdem zapewniającym najlepszy sposód podróżowania
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Mikry
PostWysłany: Pią Cze 22, 2007 10:29 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 15 Lip 2005
Posty: 7610
Skąd: Łódź Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: O różnej ilości kół

Poczytaj ostatnie strony tego tematu:
http://syrena10.vipserv.org/forum/viewtopic.php?p=39586#39586
Sporo tam było o prototypach samochodu "Polski", który po wdrożeniu do produkcji stał się Polonezem.
_________________
Jestem koneserem, czy jakoś tak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Dreamzzz
PostWysłany: Czw Sty 17, 2008 1:05 am  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 11 Sty 2008
Posty: 110
Skąd: okolice Katowic i Wrocław Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: FSO POLONEZ 1500 - rok 1978

A tutaj masz fotke włoskiej wersji przedprodukcyjnej :

http://cgi.ebay.pl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=140194910445&ssPageName=STRK:MEWA:IT&ih=004

Foto troche niewyrazne ale jak sie powiekszy to widac ze atrapa ma inna strukture , halogeny sa inne , zderzak chyba troche tez no i felgi od 132 a do tego migacze i tylne plastikowe osłony słupków z elementami chromu.
_________________
<<< To ŚwIaT pEłEn MrOkU , mIłOśCi , SmUtKu I uRoKu ... >>>
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Mikry
PostWysłany: Czw Sty 17, 2008 2:34 am  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 15 Lip 2005
Posty: 7610
Skąd: Łódź Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: O różnej ilości kół

No i jeszcze przetłoczenie wokół wlotu powietrza do nagrzewnicy Smile
_________________
Jestem koneserem, czy jakoś tak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MRUK 1313
PostWysłany: Pią Sty 18, 2008 1:23 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 335
Skąd: MAŁA WIEŚ Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: WSK M06B3 1984ROK, VW GOLF IV 1.9 TDI, URSUS C360-3P(89 ROK) ORAZ FSO POLONEZ CARO+ 1.6 GLI (1999/200R)

hmmmmmmmi coś mi się zdaje że felgi ..... tak jak kolega pisałem nie pamiętam w którym poście-felgi z 16 otworami podobne na styl fiata 125....... Embarassed
_________________
KOCHAM POLSKĄ MOTORYZACJĘ


Ostatnio zmieniony przez MRUK 1313 dnia Sob Sty 19, 2008 12:55 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Janisz
PostWysłany: Pią Sty 18, 2008 9:04 pm  Odpowiedz z cytatem
ostrzeżenie 2/3


Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 342
Skąd: Warszawa Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: PN Caro '94, /F/I/A/T/131p,FSO 1500 '91

Zderzaki są krótsze, w tylnym były lampy cofania bodajże, wlot powietrza za drzwiami jest w ogóle innego kształtu, przynajmniej tak na fotce boku samochodu widać...

edit:jednak kształt wlota ten sam... sorka
_________________
POLMŁOT WRÓÓÓĆ! Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
MRUK 1313
PostWysłany: Sob Sty 19, 2008 5:38 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 335
Skąd: MAŁA WIEŚ Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: WSK M06B3 1984ROK, VW GOLF IV 1.9 TDI, URSUS C360-3P(89 ROK) ORAZ FSO POLONEZ CARO+ 1.6 GLI (1999/200R)

ciekawe czyzachował sięgdzieś u kogoś taki egzemplarz przedprodukcyjny...... Embarassed Embarassed
_________________
KOCHAM POLSKĄ MOTORYZACJĘ
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Mikry
PostWysłany: Sob Sty 19, 2008 7:54 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 15 Lip 2005
Posty: 7610
Skąd: Łódź Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: O różnej ilości kół

U dyrektora Muzeum Techniki na przykład. W tym wypadku w wersji 3-drzwiowej.
_________________
Jestem koneserem, czy jakoś tak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MRUK 1313
PostWysłany: Nie Sty 20, 2008 3:54 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 335
Skąd: MAŁA WIEŚ Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: WSK M06B3 1984ROK, VW GOLF IV 1.9 TDI, URSUS C360-3P(89 ROK) ORAZ FSO POLONEZ CARO+ 1.6 GLI (1999/200R)

Mikry napisał:
U dyrektora Muzeum Techniki na przykład. W tym wypadku w wersji 3-drzwiowej.


chodzi o egzemplarz z 1975roku co znajduje sie w Norblinie-oddział muzeum techniki)??????
_________________
KOCHAM POLSKĄ MOTORYZACJĘ


Ostatnio zmieniony przez MRUK 1313 dnia Nie Sty 20, 2008 4:03 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Mikry
PostWysłany: Nie Sty 20, 2008 3:58 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 15 Lip 2005
Posty: 7610
Skąd: Łódź Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: O różnej ilości kół

Tak jest.
_________________
Jestem koneserem, czy jakoś tak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MRUK 1313
PostWysłany: Nie Sty 20, 2008 4:34 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 335
Skąd: MAŁA WIEŚ Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: WSK M06B3 1984ROK, VW GOLF IV 1.9 TDI, URSUS C360-3P(89 ROK) ORAZ FSO POLONEZ CARO+ 1.6 GLI (1999/200R)

Mikry napisał:
Tak jest.


całkiem całkiem ten egzemplarz jest! Embarassed Embarassed
_________________
KOCHAM POLSKĄ MOTORYZACJĘ
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Maniak
PostWysłany: Czw Sty 31, 2008 12:17 am  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 29
Skąd: Olsztyn Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: Syrena 105l

Dreamzzz napisał:
A tutaj masz fotke włoskiej wersji przedprodukcyjnej :

http://cgi.ebay.pl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=140194910445&ssPageName=STRK:MEWA:IT&ih=004

Foto troche niewyrazne ale jak sie powiekszy to widac ze atrapa ma inna strukture , halogeny sa inne , zderzak chyba troche tez no i felgi od 132 a do tego migacze i tylne plastikowe osłony słupków z elementami chromu.


Kurcze, teraz jak patrzę na tego poloneza, chodzi mi o przód, to gdzieś takiego widzialem, myślałem że to jakaś "wydumka", muszę sobie przypomnieć gdzie i kiedy Rolling Eyes
_________________
Jeżeli masz jakiś problem, chętnie pomogę, pozdrawiam Mariusz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Mikry
PostWysłany: Czw Sty 31, 2008 12:51 am  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 15 Lip 2005
Posty: 7610
Skąd: Łódź Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: O różnej ilości kół

Kurczę, dopiero teraz zauważyłem, że wszyscy tu piszemy nie na temat bo w nim chodzi o prototypy z lat 1978-2002, a 1975 nimi nie są Wink
_________________
Jestem koneserem, czy jakoś tak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
poldon82
PostWysłany: Czw Wrz 26, 2013 9:48 am  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 1135
Skąd: Gliwice Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: Polski Fiat 126p Remontuje: Poloneza MR78

http://scontent-a-mad.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/523516_361739133959607_1978991243_n.jpg
źródło: https://www.facebook.com/KlasycznyBorewicz

Jak ktoś ogarnia jakieś programy graficzne to niech zrobi symulację jak by wyglądał Smile

Ja na szybko zrobiłem w paincie Very Happy
http://images64.fotosik.pl/214/54b2d5f136737142.jpg
_________________

"...Telewizor, meble, mały fiat
Oto marzeń szczyt..."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
mp79
PostWysłany: Czw Wrz 26, 2013 10:44 am  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 14 Maj 2008
Posty: 3632
Skąd: z małej mieścinki pod ruską granicą Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: samochód ciężarowy

Musiałby mieć lampy bardziej okrojone niż te, które narysowałeś. Te musiałyby być przynajmniej częściowo podnoszone razem z klapą, bo inaczej wersja kombi nie ma sensu istnienia. Chyba taki był zamysł projektanta, gdy patrzę na pas tylny. Tylko ciekawe, jak chcieli rozwiązać konstrukcję tej klapy, bo dla mnie borewicz to rasowa antyteza kombi - nie da się bez radykalnej zmiany konstrukcji tyłu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2  Następny
Forum Forum Polskiej Motoryzacji -> Auta studyjne i prototypowe

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu

Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Portal Miłoœników Pojazdów Zabytkowych



Wszelkie prawa do użytych na tej stronie materiałów, nazw i znaków handlowych należą do ich właścicieli.
Prawa autorskie do zdjęć, artykułów i komentarzy należą do ich autorów.
Powered by phpBB , NoseBleed v1.05 and gylu





Muzyka FPM:



Popieramy:






Polecamy:


    oldtimery, oldtimer, stare samochody     Kup pan bombkie...

Mikrus.net.pl forum współtworzą:
www.mikrus.net.pl
www.syrenalaminat.prv.pl
www.jacomoto.prv.pl
www.junak.riders.pl
www.AleFiat.prv.pl
www.junak.org.pl
www.motoretro.org.pl

linki:
www.retrotraktor.pl
www.syrena.nekla.pl/forum
www.motodane.pl
www.czarprlu.pl