Autor Wiadomość
<  Gdzie jest akumulator :-(
paderewsku
PostWysłany: Sro Cze 18, 2008 10:20 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 163
Skąd: łosice/głowno Ostrzeżenia: /3
Pojazd: Warszawa 223, WFM M06S34

http://moto.allegro.pl/item382764023_wfm_m06_shl_wsk_zobacz_jaka_ladna.html

Mam takie zapytanie....w takim "motórze" jak na tej aukcji to gdzie szukać akumulatora? On ma taką okrągłą puszkę i nie wygląda by tam był....pod siedzeniem czy jak? Na schematach elektrycznych które przebuszowałem jak byk stoi akumulator....tylko nie wiem gdzie Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email WP Kontakt
Mieciu Piechota
PostWysłany: Czw Cze 19, 2008 12:47 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 141
Skąd: o Nowej to Hucie piosenka... Ostrzeżenia: /3
Pojazd: Pojazd: wieeele ciekawych aut i motocykli :)

mianowicie ta wfm-ka nie ma akumulatora, który został wprowadzony w wersji krajowej dopiero w 1956? czy 57. Tu nie ma być akumulatora. Swoją drogą praktyczne, bo się nie ma co zasiarczyć.

Pozdrawiam, syreniarz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
wujekcinek
PostWysłany: Czw Cze 19, 2008 2:35 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 400
Skąd: Grodzisk Maz. Ostrzeżenia: /3
Pojazd: Syrena 105L 1977 Żuk A111B 1992 WSK M06 B3 Gil 1978 Komar 3 1974

dokładnie tak
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
batagur
PostWysłany: Pią Cze 20, 2008 9:45 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 06 Lis 2006
Posty: 151
Skąd: Bielsko-biała Ostrzeżenia: /3
Pojazd: 5x Komar 2350, 2x komar 2320, 2x Żak, 1x Ryś, 1x WFM 1x SYRENA 102

Wogóle w WFM akumulator nie jest zbyt potrzebny i sprawia tylko kłopot przez obsługę akumulatora, cewki ładowania itd. Skoro nie ma bateryjnego zapłonu, to nie jest to zbyt użyteczna rzecz, jedynie klaksonu brakuje, ale i z tym można sobie poradzić. Bo świateł postojowych to obecnie raczej się nie używa...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
olo667
PostWysłany: Sob Sty 31, 2009 8:22 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 2
Ostrzeżenia: /3
Pojazd: WFM 125 55r

aku wprowadzono w 56 /tak przynajmniej jest napisane w instrukcji z 56/
w tedy też zmieniono puszki,zamontowano klakson,zwiększono moc silnika,
wprowadzono prostownik selenowy,zmieniono kształt cylindra,zamontowano licznik w górnej półce i jeszcze kilka drobnych rzeczy zmieniono
natomiast nie ma w instrukcjach nic na temat pierwszych wersji liczników,
bez podświetlenia
w instrukcji z 55r licznika nie ma a w tej z 56 jest już z podświetlenia
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 1 z 1
Forum Forum Polskiej Motoryzacji -> WFM

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu

Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Portal Miłoœników Pojazdów Zabytkowych



Wszelkie prawa do użytych na tej stronie materiałów, nazw i znaków handlowych należą do ich właścicieli.
Prawa autorskie do zdjęć, artykułów i komentarzy należą do ich autorów.
Powered by phpBB , NoseBleed v1.05 and gylu





Muzyka FPM:



Popieramy:






Polecamy:


    oldtimery, oldtimer, stare samochody     Kup pan bombkie...

Mikrus.net.pl forum współtworzą:
www.mikrus.net.pl
www.syrenalaminat.prv.pl
www.jacomoto.prv.pl
www.junak.riders.pl
www.AleFiat.prv.pl
www.junak.org.pl
www.motoretro.org.pl

linki:
www.retrotraktor.pl
www.syrena.nekla.pl/forum
www.motodane.pl
www.czarprlu.pl