Autor Wiadomość
<  Szybkie pytanko
szak
PostWysłany: Pon Lut 27, 2017 8:23 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 115
Skąd: Zamość Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: FSO POLONEZ

Endi napisał:

Z tego co pamiętam to przerywacz od awaryjnych i od kontrolki ręcznego są takie same, jutro zobaczę u siebie jak tam jest. Na twoim miejscu to ja bym się nie bawił w te przerywacze bimetaliczne to jest ogólnie dziadostwo. Ja u siebie do kierunkowskazów mam założony elektroniczny przerywacz od malucha i działa to o niebo lepiej. Nie wiem jak jest z awaryjnymi bo w maluchu zdaje się i kierunkowskazy i awaryjne są na jednym przerywaczu, ale spróbować można koszt takiego przerywacza to kilkanaście zł więc nawet jak nie ogarnie awaryjnych w poldku to możesz go założyć zamiast bimetalicznego do kierunków.

Będę wdzięczny jeśli zrobisz jakieś foto jak to u Ciebie wygląda, a przerywacz z malucha własnie zamawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Endi
PostWysłany: Wto Lut 28, 2017 9:54 am  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 647
Skąd: Świdnik Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: FSO Polonez 1500 1981r., Daewoo-FSO Polonez Atu + 1997 r.

szak napisał:
Będę wdzięczny jeśli zrobisz jakieś foto jak to u Ciebie wygląda

jednak się pomyliłem u mnie wygląda to tak:

Te dwa małe przerywacze to przerywacze od kontrolki ssania i hamulca ręcznego duży od awaryjnych oznaczenia:

"SZCZECIN - PROKOM
ME-A 12V
4X21W + 2X4W
DATA PRODUKCJI CZERWIEC 1980"
więc wygląda na oryginał
_________________
FSO Nadszedł czas ... czas by cieszyć się życiem...
https://www.facebook.com/zoltypolonez?fref=ts
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
szak
PostWysłany: Wto Lut 28, 2017 12:35 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 115
Skąd: Zamość Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: FSO POLONEZ

Dzięki, już chyba wiem o co chodzi u mnie, bo podmieniałem tylko te małe a tego dużego nie wiem jak to możliwe ale nie widziałem Embarassed
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
szak
PostWysłany: Sro Mar 01, 2017 10:57 am  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 115
Skąd: Zamość Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: FSO POLONEZ

Udało się zrobić awaryjne, teraz mam już cała elektrykę ogarniętą, ale u mnie ten przekaźnik był schowany za licznikiem między wspornikiem deski a rurą od nawiewu. Dzięki Endi za foto i pomoc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Endi
PostWysłany: Sro Mar 01, 2017 12:40 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 647
Skąd: Świdnik Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: FSO Polonez 1500 1981r., Daewoo-FSO Polonez Atu + 1997 r.

szak napisał:
Udało się zrobić awaryjne, teraz mam już cała elektrykę ogarniętą, ale u mnie ten przekaźnik był schowany za licznikiem między wspornikiem deski a rurą od nawiewu. Dzięki Endi za foto i pomoc.

Spoko nie ma problemu ciesze się że pomogłem, widać komuś na montażu się chciało go zamaskować Wink
_________________
FSO Nadszedł czas ... czas by cieszyć się życiem...
https://www.facebook.com/zoltypolonez?fref=ts
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Endi
PostWysłany: Pią Kwi 28, 2017 11:36 am  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 647
Skąd: Świdnik Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: FSO Polonez 1500 1981r., Daewoo-FSO Polonez Atu + 1997 r.

Czy ma ktoś może albo ewentualnie wie skąd wziąć wymiary maty wygłuszającej ściany grodziowej do Poloneza Question Muszę wymienić wygłuszenie w Atu i chciałbym dociąć maty w kształt zbliżony do oryginału.
_________________
FSO Nadszedł czas ... czas by cieszyć się życiem...
https://www.facebook.com/zoltypolonez?fref=ts
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
blackleon
PostWysłany: Pon Maj 08, 2017 8:33 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 680
Skąd: spod Warszawy Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: Polonez 1500 '80, Polonez 1,5X Coupe, VW Touran 2,0 TDi '07, N410 '83

Endi napisał:
Czy ma ktoś może albo ewentualnie wie skąd wziąć wymiary maty wygłuszającej ściany grodziowej do Poloneza Question Muszę wymienić wygłuszenie w Atu i chciałbym dociąć maty w kształt zbliżony do oryginału.


Chyba mam srodkowe oryginały, wlasnie chyba z plusa, ale nie jestem pewien. Wrzuc jakies zdjecie jak to powinno wygladac, porownam.
_________________
KUPIĘ do PN'a Coupe: przednie fotele, boczki i listwy zewnętrzne drzwi, nakładki zewn. słupków środkowych, posiadam orginalne listwy tylnego błotnika Coupe/3D, mogę się zamienić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Kapitan_Kloss
PostWysłany: Nie Paź 01, 2017 10:27 am  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 12 Cze 2012
Posty: 117
Skąd: z miasta;-) Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: Polonez Caro GLI

Panowie, w jakich rocznikach Poloneza montowano metalowe klamki w których obudowa jest czarna (z obłażącym lakierem) a element ruchomy chromowany?
W Caro raczej tego nie było, zresztą w moim jest tego typu klamka tylko w drzwiach kierowcy, wszystkie pozostałe są plastikowe.
_________________
J-23 znowu nadaje!


Ostatnio zmieniony przez Kapitan_Kloss dnia Pon Paź 02, 2017 10:28 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Pacyfik
PostWysłany: Pon Paź 02, 2017 1:50 am  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 109
Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: PNy

ostatnie egzemplarze przejściówek... I połowa `91r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
stivek
PostWysłany: Pon Paź 02, 2017 10:31 am  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 2310
Skąd: Katowice Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: Polonez 1500 '80. FSO Polonez Caro 1.6GLE'92. Skoda 120L '88. Chevrolet Blazer LT 4300.

I końcówka 1990 - w połowie listopada 1990 kupowaliśmy z tatą w Polmozbycie 1.5SLE i takie właśnie klamki już mieliśmy. Z kolei mój późniejszy czerwony SLE z września 1990 miał jeszcze całe metalowe klamki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Kapitan_Kloss
PostWysłany: Pon Paź 02, 2017 1:23 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 12 Cze 2012
Posty: 117
Skąd: z miasta;-) Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: Polonez Caro GLI

Dzięki. Czyli wychodzi, że mam w swoim samochodzie "larytas" produkowany tylko przez kilka miesięcy Wink
_________________
J-23 znowu nadaje!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Pacyfik
PostWysłany: Pon Paź 02, 2017 3:14 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 109
Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: PNy

tak, taka przejściówka to serio fajna sprawa ! żartem larytas Smile na allegro ze 30 tyś wołaj Wink Wink Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wlodek
PostWysłany: Pon Paź 02, 2017 10:41 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 678
Skąd: Bielsko-Biała Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: polonez

Mam gdzieś w szpargałach nowe sztuki takich klamek.
_________________
Polonez Caro Plus 1999r.
Polonez Caro Plus 1998r.
Polonez Caro 1.4 GLI 16V 1995r.
Polonez 1500 1981r.
Warszawa 203 1966r.
Fiat 126p 1980r.
MG ZS 2,0 TD 2005r.
był: Polonez Truck 1991r.

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=cb3ae5868998da8a
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
stivek
PostWysłany: Wto Paź 03, 2017 11:03 am  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 2310
Skąd: Katowice Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: Polonez 1500 '80. FSO Polonez Caro 1.6GLE'92. Skoda 120L '88. Chevrolet Blazer LT 4300.

Przednie czy tylne?

Ja mam tylne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Kapitan_Kloss
PostWysłany: Wto Paź 03, 2017 1:23 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 12 Cze 2012
Posty: 117
Skąd: z miasta;-) Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: Polonez Caro GLI

Pacyfik napisał:
tak, taka przejściówka to serio fajna sprawa ! żartem larytas Smile na allegro ze 30 tyś wołaj Wink Wink Wink

30k Ale chyba tych z epoki Wink
Po prostu taka fajna ciekawostka, że w moim Caro znalazła się akurat przez tak krótki okres czasu montowana klamka. Nie nowa plastikowa "pod kolor" i nie cała srebrna, których było na pęczki. Do oryginału też raczej nie będę wracał bo metal to jednak metal Wink
_________________
J-23 znowu nadaje!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 114 z 115
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 113, 114, 115  Następny
Forum Forum Polskiej Motoryzacji -> Polonez

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu

Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Portal Miłoœników Pojazdów Zabytkowych



Wszelkie prawa do użytych na tej stronie materiałów, nazw i znaków handlowych należą do ich właścicieli.
Prawa autorskie do zdjęć, artykułów i komentarzy należą do ich autorów.
Powered by phpBB , NoseBleed v1.05 and gylu





Muzyka FPM:



Popieramy:






Polecamy:


    oldtimery, oldtimer, stare samochody     Kup pan bombkie...

Mikrus.net.pl forum współtworzą:
www.mikrus.net.pl
www.syrenalaminat.prv.pl
www.jacomoto.prv.pl
www.junak.riders.pl
www.AleFiat.prv.pl
www.junak.org.pl
www.motoretro.org.pl

linki:
www.retrotraktor.pl
www.syrena.nekla.pl/forum
www.motodane.pl
www.czarprlu.pl