Autor Wiadomość
<  PZinż Lux-Sport
wisnia87r
PostWysłany: Sob Maj 16, 2009 1:32 pm  Odpowiedz z cytatem

Ostrzeżenia: /3

Witam
Jestem studentem Wojskowej Akadami Technicznej na temat pracy inżynierskiej wybrałem sobie odtworzenie nadwozia samochodu PZinż Lux Sport. Podwozie zostało już wykonane u nas w zakładzie i wydrukowane na drukarce 3D w skali 1:20. Moje pytanie jest takie jak bardzo Lux Sport różnił się od Hanomaga 1,3l czy uda mi się zeskanować model tego pojazdu a później bawić się w szczegóły tj przedłożyć go dorobić tylne drzwi chodzi mi konkretnie o to czy rozstaw osi tych dwóch pojazdów był w miarę zbliżony oraz sam wygląd tyłu samochodu. jeśli macie jakieś informacje na temat tego prototypu oprócz tych które pojawiły się już na forum był bym bardzo wdzięczny za podzielnie się owymi zemną
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
oldi
PostWysłany: Sob Maj 16, 2009 4:39 pm  Odpowiedz z cytatem

Lux Sport i Hanomag 1,3 to dwie różne bajki, długa limuzyna i samochód małolitrazowy, dwie różne klasy, wystarczy porównac je ze sobą:
http://www.odkrywca-online.com/forum_pics/picsforum12/lux_sport_2a1.jpg
http://www.flickr.com/photos/10983301@N06/2663413965
Podobienstwa jakieś są, ale różnic zdecydowanie wiecej. Hanomag to samochód kompaktowy a LS - czy widziałeś to podwozie w Muzeum Techniki? - jest strasznie długie...
Napisz więcej o tej swojej pracy - czy to ma być model w skali 1:20, czy coś większego?
Powrót do góry
pająk
PostWysłany: Czw Maj 28, 2009 10:50 pm  Odpowiedz z cytatem

Tworzenia Lux-Sporta na podstawie Hanomaga nie polecam. Dwa lata temu sam chciałem zmierzyć się z tematem odtworzenia tego auta, ale za dużo mam innych prac, żeby się za to poważnie zabrać. Zajrzyj do wątku: http://odkrywca.pl/pokaz_watek.php?id=219497#497522