Autor Wiadomość
<  Szybkie pytanie
kreciqq
PostWysłany: Sro Lis 26, 2014 6:59 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 325
Skąd: Kalisz Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: FSM 126P 650E

killerdex napisał:
jedz na inna stacje i nie bedzie problemu

Chodzi mi o to jak to wygląda od strony prawnej bo dać w łapę za przejście tudzież pojechać do "bardziej wyrozumiałego" diagnosty to każdy potrafi.
Mi chodzi o to, czy z brązowymi szybami (bez względu na odcień) sprawa wygląda podobnie jak przy światłach cofania i p.mgłowych w samochodach, które nie posiadały ich fabrycznie.
Czyli w przypadku szyb skoro były homologowane w 126p to diagnosta powinien bez problemu dopuścić pojazd do ruchu?
_________________
Brązowy 126P...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
smutny
PostWysłany: Sro Lis 26, 2014 10:27 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 2558
Skąd: CHORZÓW Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: FIAT 126 FL'87 Azurro, Niewiadów N-250cb '92, Fiat Punto II GO! 2001 Blue Metro, Fiat Punto MY2012 0.9 Twinair S&S Lime, Romet Zenit '94, Flaming '74

Ja z brownami nie miałem żadnych problemów nawet u rzeczoznawcy Wink
_________________
maluch wiecznie żywy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG WP Kontakt
mtts
PostWysłany: Czw Lis 27, 2014 3:49 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 23 Kwi 2011
Posty: 94
Skąd: Kraków Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: Polski Fiat 126p 650E '88

Ogólnie na szybach są jakieś fabryczne oznaczenia, więc wydaje mi się, że to powinno wystarczyć. Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
-224-68
PostWysłany: Czw Lis 27, 2014 4:29 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 321
Skąd: Poznań Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: 201 '60, 224 '68, 223K '69, 204P '67, 126p '87

[quote="kreciqq"]
killerdex napisał:
Mi chodzi o to, czy z brązowymi szybami (bez względu na odcień) sprawa wygląda podobnie jak przy światłach cofania i p.mgłowych w samochodach, które nie posiadały ich fabrycznie.
Czyli w przypadku szyb skoro były homologowane w 126p to diagnosta powinien bez problemu dopuścić pojazd do ruchu?


Zdecydowanie tak. Mi nawet najbardziej czepliwy diagnosta nie robił problemów a równie czepliwy policjant w trakcie kontroli na argument, że szyby są fabryczne homologowane się od szyb odczepił Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
wojtix
PostWysłany: Sob Lis 29, 2014 9:45 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 1145
Skąd: Ścinawa/Leicester Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: 3 x Fiat 126p, Fiat 126 Personal 4 deville

Mam prośbę do wszystkich, którzy remontowali swoje 126p ST - FL. Potrzebuję informacji na ile milimetrów wystaje maska nad pasem przednim. Chodzi mi jaka powinna być dokładnie fabryczna przerwa maski od błotnika, na ile milimetrów. Zaznaczyłem to na zdjęciu strzałką o co dokładnie mi chodzi. Na ile milimetrów u Was ta maska wystaje?


_________________
http://www.garnek.pl/wojtix/a
jest mi bliski jak przyjaciel każdy Polak w Małym Fiacie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG
Bronek 126fan
PostWysłany: Sob Lis 29, 2014 10:48 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 13 Mar 2006
Posty: 1079
Skąd: Żary Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: 126P st 83' ,126p FL 90', 126 el 96', WSK 125 77', Jawa 350

podejrzewam że każdy maluch ma inaczej...
_________________
I love my fiats 126p
Klasyk i Elegant- prawie jak ojciec i syn ze starszym bratem FL-em Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
smutny
PostWysłany: Nie Lis 30, 2014 7:06 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 2558
Skąd: CHORZÓW Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: FIAT 126 FL'87 Azurro, Niewiadów N-250cb '92, Fiat Punto II GO! 2001 Blue Metro, Fiat Punto MY2012 0.9 Twinair S&S Lime, Romet Zenit '94, Flaming '74

Wojtku to zależy jak wyregulujesz to maską, u mnie ta wartość to ok. 15mm zaś szpara między podszybiem, a krawędzią maski ok. 8mm, najważniejsze aby ją ustawić tak, żeby Ci maska otwierając się nie zdarła lakieru z przedniego pasa. Tam regulacji jest na ok. 10mm (może nawet więcej troszku)na zawiasach przesuwając maskę w przód lub w tył Wink
_________________
maluch wiecznie żywy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG WP Kontakt
poldon82
PostWysłany: Czw Wrz 24, 2015 4:15 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 1135
Skąd: Gliwice Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: Polski Fiat 126p Remontuje: Poloneza MR78

Czy stacyjka w FL-u jest taka sama jak w EL-u ? Smile
_________________

"...Telewizor, meble, mały fiat
Oto marzeń szczyt..."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
smutny
PostWysłany: Pią Wrz 25, 2015 9:28 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 2558
Skąd: CHORZÓW Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: FIAT 126 FL'87 Azurro, Niewiadów N-250cb '92, Fiat Punto II GO! 2001 Blue Metro, Fiat Punto MY2012 0.9 Twinair S&S Lime, Romet Zenit '94, Flaming '74

tak Smile
_________________
maluch wiecznie żywy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG WP Kontakt
poldon82
PostWysłany: Sob Wrz 26, 2015 10:28 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 1135
Skąd: Gliwice Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: Polski Fiat 126p Remontuje: Poloneza MR78

Dzięki Smile
_________________

"...Telewizor, meble, mały fiat
Oto marzeń szczyt..."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Szczesciarz
PostWysłany: Czw Lis 05, 2015 9:47 am  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 128
Skąd: W-wa Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: Fiat 126p

Witam !

Gdy splanuje głowice o 1,5-2 mm , trzeba także o tyle samo skrócić laski i osłony popychaczy ?

Z góry dzięki ! Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
4971
PostWysłany: Pią Lis 06, 2015 11:54 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 1762
Skąd: Wodzisław Śląski Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: Fiat 126 Happy End 0482

Szczesciarz napisał:
Witam !

Gdy splanuje głowice o 1,5-2 mm , trzeba także o tyle samo skrócić laski i osłony popychaczy ?

Z góry dzięki ! Very Happy

...wskazane...
_________________
- Fiat 126 elx Maluch Happy End 0482
- FSO 125p 1,5L - Rok 1985
- Peugeot 3008
- Peugeot Berlingo 1,6 HDI

www.starorzeka.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
Mikry
PostWysłany: Pią Paź 14, 2016 9:44 am  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 15 Lip 2005
Posty: 7610
Skąd: Łódź Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: O różnej ilości kół

Pilny temat - jak zdemontować gałę zmiany biegów z drążka w EL / Cinquecento?
_________________
Jestem koneserem, czy jakoś tak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zycho
PostWysłany: Pią Paź 14, 2016 10:20 am  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 15 Mar 2006
Posty: 308
Skąd: dobre pytanie... Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: Polski Fiat 508 III Junak

Mikry napisał:
Pilny temat - jak zdemontować gałę zmiany biegów z drążka w EL / Cinquecento?



Odkręca się tak samo tylko z całym mieszkiem. Najlepiej pierwsze mieszek do góry, czymś przytrzymać drążek i kręcić całą gumą...
_________________
Moje maleństwo:
https://www.facebook.com/pages/Polski-Fiat-508/189916851154987
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Mikry
PostWysłany: Pią Paź 14, 2016 6:25 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 15 Lip 2005
Posty: 7610
Skąd: Łódź Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: O różnej ilości kół

E, a to nie na wcisk jakoś? Coś tak kojarzę, że na drągu dwa zapłaszczenia na górze są. Ok spróbuję odkręcić, czyli szczypce, tzw. morsy dobrze wziąć.
_________________
Jestem koneserem, czy jakoś tak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 145 z 146
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 144, 145, 146  Następny
Forum Forum Polskiej Motoryzacji -> Fiat 126p

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu

Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Portal Miłoœników Pojazdów Zabytkowych



Wszelkie prawa do użytych na tej stronie materiałów, nazw i znaków handlowych należą do ich właścicieli.
Prawa autorskie do zdjęć, artykułów i komentarzy należą do ich autorów.
Powered by phpBB , NoseBleed v1.05 and gylu





Muzyka FPM:



Popieramy:






Polecamy:


    oldtimery, oldtimer, stare samochody     Kup pan bombkie...

Mikrus.net.pl forum współtworzą:
www.mikrus.net.pl
www.syrenalaminat.prv.pl
www.jacomoto.prv.pl
www.junak.riders.pl
www.AleFiat.prv.pl
www.junak.org.pl
www.motoretro.org.pl

linki:
www.retrotraktor.pl
www.syrena.nekla.pl/forum
www.motodane.pl
www.czarprlu.pl