Autor Wiadomość
<  Prototypy i wersje przedprodukcyjne
SZISZIN
PostWysłany: Sro Lut 07, 2007 8:21 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 15 Lis 2005
Posty: 899
Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: Trochę tego złomu się nazbierało ;)

Malczan przednio napędowy - też z 1978r


_________________
http://www.fotosik.pl/moje_albumy.php
Lu - blin - z fabryką FSC
Lu - blin - każdy samochód wie
Lu - blin, kochany Lublin
To najpiękniejsze z wszystkich polskich miast...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Mikry
PostWysłany: Czw Lut 08, 2007 12:25 am  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 15 Lip 2005
Posty: 7613
Skąd: Łódź Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: O różnej ilości kół

O! i to moja ulubiona wersja NP (chodzi mi o kształt przedniego zderzaka), choć jeszcze ładniejsza była makietka Nawrota z plastikową nakładką przedniego pasa - pełniącą funkcję atrapy.
_________________
Jestem koneserem, czy jakoś tak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Cytryn_126
PostWysłany: Czw Lut 08, 2007 3:56 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 05 Wrz 2005
Posty: 2058
Ostrzeżenia: 0/3

Ten ? Question Toż to najbrzydszy z nich wszystkich Twisted Evil Żeby to chociaż jeszcze w kolorze nadwozia było... Zaczynam się zastanawiać, co Ciebie tak ciągnie do klasyków, skoro tak te plastiki lubisz Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Mikry
PostWysłany: Czw Lut 08, 2007 4:16 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 15 Lip 2005
Posty: 7613
Skąd: Łódź Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: O różnej ilości kół

Przynajmniej ten zderzak (podobny do późniejszego FL-owskiego) harmonizuje z bryłą nadwozia i cały przód wydaje się być "pełniejszy" bo te późniejsze wersja, pociachane poziomymi podziałami nijak mają się do płaskich powierzchni drzwi bez listew i jeszcze do tego te niby-spojlery z przodu w późniejszych, przez co przód wydawał się jeszcze bardziej "zadarty" do góry, przy czym środkowa część samochodu wyglądała jak wieloryb. Błeee...

Nie wiem co mnie do chromowanych klasyków ciągnie bo zawsze uwielbiałem tworzywa sztuczne. Myślę, że wzięło się to stąd, że gdy jako dziecko zobaczyłem na ulicy pośród "chromowanych" Wartburgów, Syren, Dużych i Małych Fiatów jakiegoś plastikowego Golfa, Taunusa czy Pandę to wiedziałem, że to jakiś fajny, "egzotyczny" sprzęt być musi.
Moim marzeniem jest wczesny Ritmo Cabriolet. No i Polonezy lubię Wink Dlatego jeśli w moje łapy wpadnie jakiś klasyczny 126p - z miejsca dostanie moje nabyte czas jakiś temu tuningowe zderzaki z epoki Twisted Evil
Z resztą czekam aktualnie na kuriera, który dostarczy mi nowe laminatowe błotniki do Wartburga Wink
_________________
Jestem koneserem, czy jakoś tak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
4971
PostWysłany: Czw Lut 08, 2007 6:17 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 1764
Skąd: Wodzisław Śląski Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: Fiat 126 Happy End 0482

Inny (inne) maluchy przednionapedowe - wlot w przednim zderzaku, lampa cofania w tylnym i dwie różne rejestrację... Ale dlaczego one mają niemieckie blachy?

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
Korozja
PostWysłany: Nie Maj 06, 2007 8:15 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 911
Skąd: Kraków Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: jedyny prawdziwy

to może tutaj

dostałem zgłoszenie na zlot ale samochód nie przyjechał więc tutaj wkleję te fotki




_________________
"Marian stanął na pomoście, spojrzał na jezioro, spluną przed siebie. Nie spodziewał się że wiatr zawieje mu prosto w oczy."

Mało casu, kruca bomba, mało casu ...

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Mikry
PostWysłany: Nie Maj 06, 2007 9:02 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 15 Lip 2005
Posty: 7613
Skąd: Łódź Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: O różnej ilości kół

Noo, Panie Moderator! Toż to ani prototyp ani wersja przedprodukcyjna Rolling Eyes
Stosowniej byłoby tu:
http://syrena10.vipserv.org/forum/viewtopic.php?t=2402
_________________
Jestem koneserem, czy jakoś tak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Korozja
PostWysłany: Pon Maj 07, 2007 3:50 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 911
Skąd: Kraków Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: jedyny prawdziwy

Mikry napisał:
Noo, Panie Moderator! Toż to ani prototyp ani wersja przedprodukcyjna Rolling Eyes
Stosowniej byłoby tu:
http://syrena10.vipserv.org/forum/viewtopic.php?t=2402


No nie mogę na ogólnym bo nie mam zgody na publikacje zdjęć

A tak na marginesie to dlaczego nie przyjechałeś na zlot co Question
_________________
"Marian stanął na pomoście, spojrzał na jezioro, spluną przed siebie. Nie spodziewał się że wiatr zawieje mu prosto w oczy."

Mało casu, kruca bomba, mało casu ...

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Mikry
PostWysłany: Pon Maj 07, 2007 9:24 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 15 Lip 2005
Posty: 7613
Skąd: Łódź Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: O różnej ilości kół

Nie byłem bo zdążyłem w czwartek wrócić ze zlotu w Dobczycach a kiedyś trzeba odpocząć Wink
_________________
Jestem koneserem, czy jakoś tak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Cytryn_126
PostWysłany: Wto Sie 21, 2007 4:57 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 05 Wrz 2005
Posty: 2058
Ostrzeżenia: 0/3

Łoryginał czy nie łoryginał ?
Ile ich tak naprawdę było ? Czyżby żółty w muzeum OBR nie był jedynym, który powstał ?
Może od razu wkleję opis i fotki zanim aukcja zniknie z serwera:
"Witam , mam do sprzedania PROTOTYP FIAT-a 126p COMBI tylko 4 sztuki w POLSCE!!!
(...)
Samochód jest w dobrym stanie ,potrzebuje tylko dobnych napraw . Silnik leżący typu bis
Rok produkcji 1978"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Mikry
PostWysłany: Wto Sie 21, 2007 9:36 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 15 Lip 2005
Posty: 7613
Skąd: Łódź Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: O różnej ilości kół

Kiedyś na Forum FSOAK była mowa o kombi i na pewno nie o tym, który stoi w OBRSM.
_________________
Jestem koneserem, czy jakoś tak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
smutny
PostWysłany: Sro Sie 22, 2007 3:09 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 2558
Skąd: CHORZÓW Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: FIAT 126 FL'87 Azurro, Niewiadów N-250cb '92, Fiat Punto II GO! 2001 Blue Metro, Fiat Punto MY2012 0.9 Twinair S&S Lime, Romet Zenit '94, Flaming '74

Ja bym obstawał przy tym że to nie jest samoróka tylko faktycznie jeden z prototypów, tyle że po naprawe blacharskiej (błotniki przednie, deska FL), tylne błotniki widać że są dłuższe niż seryjne - tak jak na zdjęciach tego z OBR-u(fragment między drzwiami a nadkolem) gdyby nie był fabryką to oznaczałoby że seryjny maluszek musiałby być przeięty i robione wstawki a po tym zostałyby widoczne ślady co można ocenić dopiero po oględzinach autka. Proponowałbym podpuścić GranD-a żeby obadał temat Laughing
Jeszcze w sprawie deski FL, to możnaby przypuszczać(znowu tylko przypuszczać Confused ) że miał związek z tym - fotka z '78:

Albo - po prostu, w latach kiedy pojawił sie FL niektórzy niemal masowo przerabiali starsze wersje dokładając różne gadżety z FL-a - taki trend jak ze zderzakami chromowanymi zamienianymi na P4 (choć wielu dziś zrobiłoby odwrotnie Very Happy ), no cóż urok mody
_________________
maluch wiecznie żywy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG WP Kontakt
Cytryn_126
PostWysłany: Sro Sie 22, 2007 3:32 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 05 Wrz 2005
Posty: 2058
Ostrzeżenia: 0/3

Ja bym jednak był za tą drugą opcją - deska po przekładce, zresztą jak widać, wiele mu do oryginału brakuje, więc czemu licznik nie miałby być po "tuningu" Very Happy
Swoją drogą trudno to ze zdjęcia jednoznacznie ocenić, ale wydaje mi się, że tylny słupek z wlotem jest nieco krótszy niż w maluchu z muzeum - bardziej podobny do tego, jaki był w wersji Kombi na starym maluchu (chrom zderzaki, cytryny, itd), ale tam z kolei w ogóle nie było wlotu na słupku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Mikry
PostWysłany: Sro Sie 22, 2007 3:39 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 15 Lip 2005
Posty: 7613
Skąd: Łódź Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: O różnej ilości kół

Cytryn_126 napisał:
(...) wydaje mi się, że tylny słupek z wlotem jest nieco krótszy niż w maluchu z muzeum - bardziej podobny do tego, jaki był w wersji Kombi na starym maluchu (chrom zderzaki, cytryny, itd), ale tam z kolei w ogóle nie było wlotu na słupku.
Wydaje mi się, że to wszystko jest kwestią kąta, z którego zrobiono zdjęcie.

Poza tym dopiero dzięki fotce z aukcji zauważyłem, że 126p kombi miały podłużne przetłoczenia na dachu - teraz widzę je również na zdjęciach archiwalnych.
_________________
Jestem koneserem, czy jakoś tak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Cytryn_126
PostWysłany: Sob Sie 25, 2007 10:58 am  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 05 Wrz 2005
Posty: 2058
Ostrzeżenia: 0/3

Pewnie już większość wie to co ja Smile , ale napiszę parę faktów.
Samochód jest po blacharce w 2001 roku, szyby brązowe fabryczne,
nr nadwozia FSM126A17198578.
Silnik - oryginalna pozioma 650-tka chłodzona powietrzem (jak w Giardinierze)
To co chłopaki, robimy ściepę na klubowy democar ? Twisted Evil
Jak dorwę Korozję i jego serwer, to wrzucę więcej fotek, a te tak na zachętę:
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 7 z 8
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Forum Forum Polskiej Motoryzacji -> Fiat 126p -> Strefa klubowa AleFiat.pl

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu

Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Portal Miłoœników Pojazdów Zabytkowych



Wszelkie prawa do użytych na tej stronie materiałów, nazw i znaków handlowych należą do ich właścicieli.
Prawa autorskie do zdjęć, artykułów i komentarzy należą do ich autorów.
Powered by phpBB , NoseBleed v1.05 and gylu





Muzyka FPM:



Popieramy:






Polecamy:


    oldtimery, oldtimer, stare samochody     Kup pan bombkie...

Mikrus.net.pl forum współtworzą:
www.mikrus.net.pl
www.syrenalaminat.prv.pl
www.jacomoto.prv.pl
www.junak.riders.pl
www.AleFiat.prv.pl
www.junak.org.pl
www.motoretro.org.pl

linki:
www.retrotraktor.pl
www.syrena.nekla.pl/forum
www.motodane.pl
www.czarprlu.pl