Autor Wiadomość
<  Polski Fiat 125p - Monte Carlo i Akropolis
ADAM126
PostWysłany: Nie Sie 28, 2011 10:17 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 16 Cze 2007
Posty: 1228
Skąd: Katowice Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: FSO TRUCK i POLSKI FIAT

Z tego co pamiętam kolega PiotrWiewiora dał kiedys zdjęcia jakiś "sportowych" hamulców w 125p. Ale nie pamiętam co to był za temat.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
bubuja1
PostWysłany: Pon Sie 29, 2011 1:05 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 23
Skąd: Łowicz Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: Vauxhall Cresta

Widzę, że temat hamulców we fiacie to ciężka sprawa, chyba bez spotkania i rozmowy z kierowcami się nie odbędzie...

Może wiecie coś na temat innych modyfikacji fiata na którym startowali kierowcy w rajdzie MC w 71 i72r???
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
piatka
PostWysłany: Nie Wrz 11, 2011 6:19 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 1
Skąd: Krakuff Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: 125p

Witam,

Poszukuję informacji o kątach pod jakimi łamane są pasy nadwozia Monte/Akro.
Endriu jak malowaliście pasy to korzystałeś z jakiegoś szablonu, czy była to "wolna amerykanka" ?

Kolejne pytanie - chcę wrzucić fotele kubełkowe nawiązujące do epoki. Macie jakieś propozycje?

Ps. Jeżeli ktoś szuka lusterek Vitaloni, sygnowanych to zapraszam Wink.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sessantanove
PostWysłany: Sro Paź 05, 2011 2:52 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 26
Skąd: Kazimierz Dolny Ostrzeżenia: 0/3

MC/Akropilis 75 miały jeszcze małe wloty na tylnym słupku, czy już wysoki?
_________________
Kupię 2 fotele z kanapą do Fiata 132 i 5 stalowych felg do Poloneza/Fiata 132
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
BeBe
PostWysłany: Czw Paź 06, 2011 4:34 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 64
Ostrzeżenia: 0/3

Kurna , mam wrazenie ze juz Ci odpowiadalem na to pytanie. Przez to ze wklejasz takie same zapytania na wszystkie fora na raz to juz nie wiem czy ktos tutaj usunal mojego posta czy moze odpowiadalem Ci na jakims innym forumie.

W 75 roku nastapilo przejscie z przejsciowki na MR. Jesli jakiekolwiek MC / Akr powstaly przed zmiana to mialy sredni wlot powietrza, jesli po zmianie to wysoki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JOZEF_STALIN
PostWysłany: Czw Paź 06, 2011 4:47 pm  Odpowiedz z cytatem
ostrzeżenie 1/3


Dołączył: 29 Lis 2006
Posty: 750
Skąd: LUBLIN Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: POLSKI FIAT 132p :)

No dobra dobra, ale są budy MR 75 z wąskim wlotem na słupku C.
I teoretycznie mogło tak być, ale nie ma na potwierdzenie żadnej fotki.
_________________
SEAT - Sociedad Espaniola de Automobiles de Turismo
FIAT -Fabbrica Italiana Automobili Torino
TOFAS - Türk Otomobil Fabrikasi
FSO - Fabryka Samochodów Osobowych
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
endriu125
PostWysłany: Czw Paź 06, 2011 5:12 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 771
Ostrzeżenia: 0/3



Ale wiecie, że to fałszywka?

Pytanie ma sens, powstało kilka tysięcy MR ze średnim wlotem, przypatrując się prawdziwej ulotce MC/Akro do MR widać jak dla mnie średni wlot. Akropolis z Jugosławii miał już wlot wysoki.
http://fiat125p.pl/pro.pol.75-2.jpg
http://fiat125p.pl/monte1.jpg
_________________

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
4971
PostWysłany: Czw Paź 06, 2011 7:43 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 1761
Skąd: Wodzisław Śląski Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: Fiat 126 Happy End 0482

JOZEF_STALIN napisał:
No dobra dobra, ale są budy MR 75 z wąskim wlotem na słupku C.
I teoretycznie mogło tak być, ale nie ma na potwierdzenie żadnej fotki.

Ale BeBe dobrze odpowiedział.... 125p miało 3 rodzaje wlotów (chyba wylotów) powietrza w słupku C - niski (wąski) do 1968, średni i wysoki (długi). W 1975 było przejście ze średniego na wysoki a nie z niskiego na wysoki....
_________________
- Fiat 126 elx Maluch Happy End 0482
- FSO 125p 1,5L - Rok 1985
- Peugeot 3008
- Peugeot Berlingo 1,6 HDI

www.starorzeka.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
piotrwiewiora
PostWysłany: Czw Paź 06, 2011 8:42 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 1237
Ostrzeżenia: 0/3

Ale wiecie, że ten skan wyżej to fałszywka?

Powstało kilka tysięcy MR ze średnim wlotem, w tym, moim zdaniem, ten z prawdziwej ulotki. Jugosłowiański Akropolis miał już wysoki wlot.

http://fiat125p.pl/pro.pol.75-2.jpg
http://fiat125p.pl/monte1.jpg
_________________
wioorek, www.fiat125p.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
endriu125
PostWysłany: Czw Paź 06, 2011 11:25 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 771
Ostrzeżenia: 0/3

Tak zdjęcie jest przerabiane (retuszowane) z jakiegoś innego folderu. Ale "prototyp" MRa MC/Akro ma chyba też niski wlot
_________________

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
endriu125
PostWysłany: Czw Paź 06, 2011 11:25 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 771
Ostrzeżenia: 0/3

http://majkellica.wrzuta.pl/obraz/6o7xJX2Iqzj/fiat_125p_-_monte_carlo
_________________

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
jacek_s
PostWysłany: Pią Paź 07, 2011 8:53 am  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 24 Maj 2005
Posty: 1371
Skąd: Poznań Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: 125p 1500 1981, C+ 1.4 1997

Jeju, jak wyraźnie widać!

:P
_________________
"a jednak się kręci słońce dookoła ziemi
zaświadczą o tym księża palcami swemi"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
endriu125
PostWysłany: Pią Paź 07, 2011 5:09 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 771
Ostrzeżenia: 0/3

dlatego napisałem "chyba"
nie mogłem tego skanu znaleźć w większej rozdzielczo
_________________

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Gnusma
PostWysłany: Pią Paź 07, 2011 11:30 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 06 Gru 2007
Posty: 494
Skąd: Sosnowiec Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: BMW 520i

Mam pytanie ..widziałem kilkadziesiąt razy zdjęcie jugosłowiańskiego Akropolisa ...skąd wiadomo że to jest oryginał .. jak dla mnie to zwykły 125pz na alumach i po paru remontach.
http://majkellica.wrzuta.pl/obraz/6o7xJX2Iqzj/fiat_125p_-_monte_carlo
A ten z linku rzeczwiście ma ...średni wlot

W sumie to były jeszcze 125p "bezwlotowe" prototypy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
piotrwiewiora
PostWysłany: Sob Paź 08, 2011 4:02 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 1237
Ostrzeżenia: 0/3

Zdjęcie robiłem ja w 2000 roku, fiat miał trójramienną kierownicę. Gdbymy dzisiaj mógł go dokładnie obejrzeć, mógłbym stwierdzić bez wątpliwości co to jest. W 2007 roku dostałem taki mejl od mojego obecnego znajomego:

"W rubryce sport zamiescil Pan zdjecie Fiata z Chorwacji. Jest to napewno wersja akropolis1800, z budą MR-a. Też spotkalem to auto w Chorwacji ( miejścina Megre ) i rozmawialem z jego wlascicelka,. Auto jest z poczatku 76r, mialo pasy ciemno granatowe, ciemno-granatowy dach lusterka na blotnikach i halogeny. Samochod byl remontowany i to kilkakrotnie stad te zmiany ( brak listew, pasow i lusterek. ). Kosztował 3600 $ w 76r"

W marcu 2008 ukazał się artykuł w Automobiliście, który mówi o cenie 3600 za akropolisa. Różnica jest taka, że zdaniem p.Bartosia w nowym nadwoziu MR powstało niewiele sztuk MC/Akro i to tylko w 1975 roku.

Gnusma, wiem, że to nie są żelazne dowody tonący chwyta się tego co tam ma pod ręką.
_________________
wioorek, www.fiat125p.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 8 z 10
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Forum Forum Polskiej Motoryzacji -> Fiat 125p

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu

Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Portal Miłoœników Pojazdów Zabytkowych



Wszelkie prawa do użytych na tej stronie materiałów, nazw i znaków handlowych należą do ich właścicieli.
Prawa autorskie do zdjęć, artykułów i komentarzy należą do ich autorów.
Powered by phpBB , NoseBleed v1.05 and gylu





Muzyka FPM:



Popieramy:






Polecamy:


    oldtimery, oldtimer, stare samochody     Kup pan bombkie...

Mikrus.net.pl forum współtworzą:
www.mikrus.net.pl
www.syrenalaminat.prv.pl
www.jacomoto.prv.pl
www.junak.riders.pl
www.AleFiat.prv.pl
www.junak.org.pl
www.motoretro.org.pl

linki:
www.retrotraktor.pl
www.syrena.nekla.pl/forum
www.motodane.pl
www.czarprlu.pl