Autor Wiadomość
<  Polski Fiat 127 ??
dawidd93
PostWysłany: Sro Sty 13, 2010 11:35 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 8
Skąd: Jastrzębie Zdrój Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: fiat 126p el

Witam. Posiada ktoś jakieś informacje o Fiacie 127? Może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego wiele z nich ma oznakowanie Polski Fiat? Wydaje mi sie ze nie byl to typowy Polski samochod.

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Dziadek
PostWysłany: Sro Sty 13, 2010 11:36 pm  Odpowiedz z cytatem
ostrzeżenie 1/3


Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 837
Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: borysewicz

Ban na szukajkę i google?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
oldi
PostWysłany: Czw Sty 14, 2010 12:06 am  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 891
Skąd: Łódź Ostrzeżenia: 0/3

No i raczej nie ten dział bo 127p nie był autem studyjnym czy też prototypowym...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Popielaty
PostWysłany: Czw Sty 14, 2010 5:43 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 308
Skąd: Śrem Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: FSO Classic

Polski Fiat 127p nie był ani prototypem ani seryjnym samochodem. W FSO był on tylko składany, podobnie jak dzisiaj Fiat Panda w Tychach. FSO nigdy nie kupiło licencji Fiata 127 ani Fiata 132 (bo taki też był produkowany) bo były po prostu za drogie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sanitariusz
PostWysłany: Czw Sty 14, 2010 10:13 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1659
Skąd: pokój bez klamek Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: mały i duży

czak ptak napisał:
Polski Fiat 127p nie był ani prototypem ani seryjnym samochodem. W FSO był on tylko składany, podobnie jak dzisiaj Fiat Panda w Tychach. FSO nigdy nie kupiło licencji Fiata 127 ani Fiata 132 (bo taki też był produkowany) bo były po prostu za drogie.
ale chwileczkę. panda chyba jest produkowana od podstaw w tychach?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
4971
PostWysłany: Czw Sty 14, 2010 11:15 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 1738
Skąd: Wodzisław Śląski Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: Fiat 126 Happy End 0482

sanitariusz napisał:
czak ptak napisał:
Polski Fiat 127p nie był ani prototypem ani seryjnym samochodem. W FSO był on tylko składany, podobnie jak dzisiaj Fiat Panda w Tychach. FSO nigdy nie kupiło licencji Fiata 127 ani Fiata 132 (bo taki też był produkowany) bo były po prostu za drogie.
ale chwileczkę. panda chyba jest produkowana od podstaw w tychach?

Oczywiście - jest produkowana tak jak wiekszośc aut obecnie - tłocznia, spawalnia, lakiernia, montaż. Reszta przychodzi w paczkach od dostawców. Kiedyś w FSMie też tak było ale w mniejszym stopniu. Jak FSO otwierali, to Żerań nawet śruby i nakrętki sam robił (ale opony juz nie Smile))
_________________
- Fiat 126 elx Maluch Happy End 0482
- FSO 125p 1,5L - Rok 1985
- Peugeot 407 SW Premium 2,0 HDI Automat
- Peugeot Berlingo 1,6 HDI

www.starorzeka.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
Popielaty
PostWysłany: Pią Sty 15, 2010 5:48 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 308
Skąd: Śrem Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: FSO Classic

ale wracając do tematu 127
ja bardziej bym wolał abyprodukowane były w FSO Polskie Fiaty 132p niż 127p, wersje nadwozi limuzyna, czyli bardziej komfortowe od 2 drzwiowej sto dwudziestki siódemki, no i najlepsze Fiatowskie silniki czyli 1800 i 2000, to był był luksus na polskich drogach, a Polska dogoniłaby państwa zachodnie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Popielaty
PostWysłany: Pią Sty 15, 2010 5:52 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 308
Skąd: Śrem Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: FSO Classic

AHA Exclamation Exclamation
koledzy zapomniałem dopisać, nie wiem czy was to ucieszy czy zasmuci, ale ten oto Fiat 127p który znajduje się w pierwszym poście dawidd`a 93 jest obecnie na sprzedaż Exclamation
wystąpił on w Legendach PRL-u i Classic Auto
pozdr.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
4971
PostWysłany: Sob Sty 16, 2010 12:39 am  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 1738
Skąd: Wodzisław Śląski Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: Fiat 126 Happy End 0482

czak ptak napisał:
ale wracając do tematu 127
ja bardziej bym wolał abyprodukowane były w FSO Polskie Fiaty 132p niż 127p, wersje nadwozi limuzyna, czyli bardziej komfortowe od 2 drzwiowej sto dwudziestki siódemki, no i najlepsze Fiatowskie silniki czyli 1800 i 2000, to był był luksus na polskich drogach, a Polska dogoniłaby państwa zachodnie

W jaki sposób by dogoniła? Dwoma licencyjnymi modelami? 127 zamiast 126 byłby klepany do 2000. Ostanie to by były 127 Happy End. A 132 z budą Poloneza do 2002 roku... Ale z drugiej strony - może byłby Trucki 2,0i ... Jak Holdeny UTE
_________________
- Fiat 126 elx Maluch Happy End 0482
- FSO 125p 1,5L - Rok 1985
- Peugeot 407 SW Premium 2,0 HDI Automat
- Peugeot Berlingo 1,6 HDI

www.starorzeka.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
Popielaty
PostWysłany: Sob Sty 16, 2010 1:08 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 308
Skąd: Śrem Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: FSO Classic

nie no produkcje po jakimś czasie musiały by zostać zakończone i kupna kolejnych licencji to wtedy by dogoniła. A właśnie Truck 2.0i...hm.... Rolling Eyes ...nie głupi pomysł Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Cytryn_126
PostWysłany: Sob Sty 16, 2010 1:15 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 05 Wrz 2005
Posty: 2058
Ostrzeżenia: 0/3

Kolejne licencje...hmm.... Jak deportowali wujka Edwarda, to się skończyły złote lata motoryzacji i licencji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Popielaty
PostWysłany: Sob Sty 16, 2010 1:25 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 308
Skąd: Śrem Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: FSO Classic

a no więc właśnie, gdyby Edziu pare lat dłużej porządził może byśmy chociaż pół licencji kupili (np. nadwozie) a tak przyszedł Wojtek i bieda, bieda, bieda, bieda itp.....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Cytryn_126
PostWysłany: Sob Sty 16, 2010 1:43 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 05 Wrz 2005
Posty: 2058
Ostrzeżenia: 0/3

No tak, tylko że wtedy myślano już bardziej o licencji na Ritmo, a nie na - mający już jednak parę latek - model 132 / Argenta.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Popielaty
PostWysłany: Sob Sty 16, 2010 5:21 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 308
Skąd: Śrem Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: FSO Classic

no tak, ale powracając do 127 to jednak z drugiej strony miał dużo plusów w końcu Car of the Year 1973 roku, kontrolowane strefy zgniotu itp. ale jakoś nie mogę sobie 127 wyobrazić stojącej w stodole służącej jako środek transportu buraków bądź ziemniaków, w końcu Polska to Polska, tu samochód służy i służył do wszystkiego. Wink W moim mieście stał ciekawy egzemplarz 127, ale Policja go skonfiskowała i tarfił już pewnie dawno na złom Crying or Very sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Trool
PostWysłany: Sob Sty 16, 2010 11:51 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 153
Skąd: warszawa Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: polonez/fiat125p/126p/900familiare

No super kupili by licencje na kaste od 132 a mechanike by pozostawili ta co jest w Df i Polonezie. Pogratulowac myslenia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Wyświetl posty z ostatnich:   
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 1 z 4
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Forum Forum Polskiej Motoryzacji -> Auta studyjne i prototypowe

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu

Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Portal Miłoœników Pojazdów Zabytkowych



Wszelkie prawa do użytych na tej stronie materiałów, nazw i znaków handlowych należą do ich właścicieli.
Prawa autorskie do zdjęć, artykułów i komentarzy należą do ich autorów.
Powered by phpBB , NoseBleed v1.05 and gylu





Muzyka FPM:



Popieramy:






Polecamy:


    oldtimery, oldtimer, stare samochody     Kup pan bombkie...

Mikrus.net.pl forum współtworzą:
www.mikrus.net.pl
www.syrenalaminat.prv.pl
www.jacomoto.prv.pl
www.junak.riders.pl
www.AleFiat.prv.pl
www.junak.org.pl
www.motoretro.org.pl

linki:
www.retrotraktor.pl
www.syrena.nekla.pl/forum
www.motodane.pl
www.czarprlu.pl